Τι δεν είχαμε δει, μέχρι πρότινος, σε αυτή τη χώρα; Ένα ιντερνετικό beef ανάμεσα σε σούπερ μάρκετ; Ναι, ένα ιντερνετικό beef ανάμεσα σε σούπερ μάρκετ – να μια πρόταση που δεν περιμέναμε πως θα γράφαμε ποτέ. Lidl και ΑΒ Βασιλόπουλος το έκαναν όμως πραγματικότητα…
Όλα ξεκίνησαν όταν το Lidl έκανε μια ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα του, θέλοντας έτσι να επιχειρήσει μια σύγκριση τιμών με άλλα σούπερ μάρκετ και να δείξει με ντοκουμέντα πως είναι το πιο φτηνό.
Στην αρχή το προσέγγισε βάζοντας απέναντί του κωδικούς «Σούπερ Μάρκετ Α» και «Σούπερ Μάρκετ Β». Αποφεύγοντας δηλαδή να βάλει το όνομα των ανταγωνιστών, αν και τα χρώματα (μπλε για τον ΑΒ, πορτοκαλί για τον Σκλαβενίτη) κάνουν αμέσως σαφές το πού πάει τι.
Κάτω από την εν λόγω ανάρτηση, υπήρχαν σκαναρισμένες αποδείξεις με το τελικό ποσό πληρωμής μετά από αγορά ίδιων προϊόντων. Μόνο που αυτή τη φορά δεν τηρήθηκαν καν τα προσχήματα, καθώς διαβάζει κανείς φάτσα κάρτα τα ονόματα των 3 σούπερ μάρκετ πάνω στα… μαγικά χαρτάκια.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν άφησε αναπάντητο αυτό το «μου την είπες;» και με ανάρτηση στο Twitter τρόλαρε γερά το Lidl:
«Αγαπητή @Lidl_Hellas_ ευχαριστούμε για τις αγορές σου! H απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή. Γι’ αυτό σε κάναμε μέλος, ώστε την επόμενη φορά να ψωνίσεις οικονομικότερα!».
Συνοδεύεται από ένα νοερό «ωωωω» το άνωθεν. Περιμένουμε την απάντηση του Lidl, γιατί όχι και να «χωθεί» ο Σκλαβενίτης στο beef και να γίνει ακόμα περισσότερο σούπερ (μάρκετ) η φάση.
Πάντως παιδιά, ίσως αντί να αλληλοτρολάρεστε, να ήταν καλύτερο να κάνετε κάτι να πέσουν πραγματικά και αισθητά οι τιμές στα προϊόντα σας, γιατί κάθε φορά που ερχόμαστε στα μέρη σας να ψωνίσουμε δεν νιώθουμε ούτε πως «κάθε μέρα αξίζει» ούτε πως πήραμε «και του πουλιού το γάλα»…