Τα Χριστούγεννα είναι οι γιορτές των δύο άκρων στα συναισθήματα. Για κάποιους είναι λαμπερά, για ορισμένους άλλους μελαγχολικά. Αυτή η μελαγχολία φιγουράρει σαν συναίσθημα και στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, παρά το γεγονός πως έχουν όλες happy end. Προσωπικά έχω κλάψει (πολύ) με κάποιες από αυτές. Φέτος, δεν μπορώ να πω ότι κυκλοφόρησαν αρκετές ή έστω κάποια που να με κέρδισε τόσο. Με εξαίρεση εκείνη της Apple.
Πρόκειται για την διαφήμιση «Fuzzy Feelings», την σκηνοθεσία της οποίας υπογράφει η Άννα Μάντζαρης. Η βραβευμένη Σουηδή animator, με ελληνικές ρίζες, επιμελήθηκε το stop-animation, χαρίζοντας μας ένα τέλος από εκείνα που σου σκάνε το χαμόγελο και ίσως και ένα γλυκόπικρο δάκρυ. Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple μας υπενθυμίζει πόσο σημαντική είναι η συμπόνια και πόσο δύσκολη είναι η μοναξιά, μέσα σε 3 λεπτά.
Το «Fuzzy Feelings» καταπιάνεται με μια γυναίκα που αντιμετωπίζει προβλήματα στη δουλειά της με τον εργοδότη της. Προκειμένου να διαχειριστεί αυτές τις συνθήκες στον χώρο εργασίας της, επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας μικρού μήκους ταινίας, χρησιμοποιώντας το κινητό της. Πρωταγωνιστής είναι το αφεντικό της, στον οποίο συμβαίνουν μια σειρά από ατυχίες, τις οποίες εμπνέεται η γυναίκα από την κακή συμπεριφορά του. Όλα αυτά μέχρι να συνειδητοποιήσει κάτι που δεν θα μπορούσε να φανταστεί για εκείνον. Ότι είναι μόνος.