Στην καθημερινότητα που ζούμε, όπου κυριαρχεί η woke κουλτούρα, υπάρχουν λογής-λογής come out. Ξέρετε, η στιγμή αυτή που κάποιος πλέον αποφασίζει να σταματήσει να κρύβεται και να διαλαλήσει αυτό που πραγματικά είναι. Γούστο του, καπέλο του, και καπελαδούρα του, που λέγαμε μικροί. Τα come out, όπως αποδεικνύεται σχεδόν καθημερινά, δεν αφορούν μόνο τον σεξουαλικό προσανατολισμό, αλλά και την ιδεολογία. Είναι ψυχοφθόρο, βρε αδερφέ, να κρύβεσαι. Ενώ θέλεις με όλη τη δύναμη των πνευμόνων σου να βροντοφωνάξεις λεύτερα τα όσα πιστεύεις. Κάτι τέτοιο έζησαν το βράδυ της Δευτέρας και οι θαμώνες του νυχτερινού κέντρου που εμφανίζονται οι Droulias Brothers.
Αυτά τα όμορφα παλικάρια που, όπως μας πληροφορούν στο βιογραφικό τους, είναι και σπουδαστές στο Καποδιστριακό και στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, όχι τίποτα αγράμματοι, και προκαλούν χαμό σε κάθε τους live, φαίνεται ότι έψαχναν απεγνωσμένα την ευκαιρία για το δικό τους come out.
Και τη βρήκαν, επιτέλους γι’ αυτούς, όταν κάθισε απέναντί τους ο Ηλίας Κασιδιάρης. Ο οποίος τους έκανε την τιμή να ξοδέψει ένα από τα βράδια της εβδομαδιαίας άδειάς του από τις φυλακές Δοκομού, όπου θα καθίσει για 13 χρόνια κι έξι μήνες, για να πάει να τους ακούσει. Ο καταδικασμένος για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης προφανώς δεν έκανε τυχαία επιλογή. Ούτε νομίζουμε ότι τα μαύρα βράδια στο κελί του, όταν έσβηναν τα φώτα, θα σκεφτόταν πότε θα περάσει ο καιρός να βγει με άδεια για να πάει να τα σπάσει στους Droulias Brothers ακούγοντας άσματα όπως «Είμαι κι Απόψε Χάλια» και το remix του αξεπέραστου «Ασανσέρ» του Βαλάντη.
Με το που είδαν, που λέτε, τον Ηλία Κασιδιάρη απέναντί τους ο Ηλίας και ο Κωνσταντίνος αποφάσισαν ότι ήλθε η στιγμή τους. Την περίμεναν πολύ καιρό. Μπορεί να την είχαν σχεδιάσει, ποιος ξέρει. Ή ίσως η πλανεύτρα μοίρα να ευθυγράμμισε τους πλανήτες με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρχει μια ευτυχής γι’ αυτούς συγκυρία: To come out τους να συμπέσει με την παρουσία του «αδερφού» τους, έτσι τον αποκάλεσαν, στο ακροατήριο.
@trendsgreek #kasidiaris #droulias #papadakis #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – Trends_Greek🔥
«Ηλία, μία αφιερωμένη μόνο για σένα», ανέκραξαν κι ο Κασιδιάρης έσκυψε μπροστά σηκώνοντας το χέρι του, για να μην χάσει ούτε συλλαβή από την μαντινάδα. «Λάθος κεφάλι χτύπησες, Ηλία αδερφάκι, έπρεπε να τις έριχνες στον γέρο Παπαδάκη»! Χαμός. Χειροκροτήματα, γέλια, αποθέωση. Μπράβο, παιδιά. Το come out των Droulias Brothers ήταν γεγονός. Ο Κασιδιάρης, σεμνός, δεν σηκώθηκε να χειροκροτήσει. Το απόλαυσε, αλλά δεν το έδειξε και ιδιαίτερα. Αντίθετα, τα κοριτσάκια (στην πλειοψηφία τους) που βρίσκονταν δίπλα στο πάλκο ξεσάλωσαν. Από τρανταχτά γέλια και ουάου, άλλο τίποτα.
Πάμε 11 χρόνια πίσω για να τα δικαιώσουμε τα παιδιά. Ε, βέβαια. Τι ήθελε κι αυτός ο Κασιδιάρης και τα έβαλε με τις γυναίκες εκείνου του… μοιραίου πάνελ; Τι ήθελε και έριξε νερό στη Δούρου και έριξε μια μπουνιά στη Λιάνα Κανέλη, τη μοναδική γυναίκα που σηκώθηκε να υπερασπιστεί την τιμή του τραπεζιού; Ενώ ο Παπαδάκης φώναζε «όχι, όχι» και ο Προκόπης ο Παυλόπουλος, ο μετέπειτα πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας ντε, καθόταν απαθής και ακίνητος, στρατιωτάκι στον τοίχο κολλημένος;
Και μετά; Τίποτα. Σάλος, λέει, στα social media. Απ’ αυτούς τους σάλους που τους φωνάζουν μόνα τους τα social media, για να νομίζουν ότι είναι σπουδαία και τρανά. Και βαρύγδουποι τίτλοι περί «εμετικής μαντινάδας» που «προτρέπει σε βία» και άλλα τέτοια wokeίστικα. Όχι, βρε παιδιά. Δεν ήταν αυτό. Λάθος το πήρατε. Απλά, οι νταγλαράδες της λεβεντογέννας Κρήτης ήθελαν μια στιγμή κατάλληλη για να κάνουν το δικό τους come out. Πάει και τελείωσε.
Ο Γιώργος Παπαδάκης αρνήθηκε να δώσει συνέχεια. «Αν είναι αδελφός τους, να τον χαίρονται», απάντησε από την εκπομπή του. Χωρίς σχόλιο για το «γέρος». Θα μπορούσε η μαντινάδα, χωρίς να χαθεί το 15σύλλαβο, να έλεγε «Γιώργο Παπαδάκη» αντί για «γέρο Παπαδάκη». Κι όμως, στο μυαλό των παιδιών προτιμήθηκε το «γέρος». Γιατί κάνει αντίθεση με το «νέος». Όπως νέοι είναι αυτοί. Φέρνουν το νέο, το καινούργιο, το φρέσκο, το ζωντανό.
Εκείνη την ώρα τους σκέφτηκαν τους στίχους οι Droulias Brothers
Και λίγες ώρες αργότερα, αυτοί οι παλικαράδες, αυτά τα αγκωνάρια της ελληνικής μουσικής, αυτοί οι λεβένταροι από τρία μέτρα ύψος και δύο πλάτος ο καθένας, φόρεσαν πάλι το φερετζέ του καθωσπρεπεισμού. «Του αφιερώσαμε μια μαντινάδα στο πλαίσιο του χιούμορ, που μας διακατέχει στο μαγαζί», είπαν. «Πάνω στο κομμάτι της διασκέδασης το είπαμε, τις μαντινάδες τις βγάζουμε αυθόρμητα». Ναι, καλέ. Αυθόρμητα. Εκείνη την ώρα τους σκέφτηκαν τους στίχους. Έμπνευση, μεγάλη έμπνευση.
Έτσι είπαν αυτοί οι λεβένταροι. Αντί να υπερασπιστούν το come out τους, αντί να πουν «τι θέλετε ρε; Ναι, γουστάρουμε Κασιδιάρη και ξύλο, έχετε πρόβλημα; Αυτή είναι η ιδεολογική μας επιλογή, δημοκρατία έχουμε, ο καθένας ό,τι θέλει πιστεύει». Αλλά έπεσαν από δίπλα οι μανατζαραίοι και τα έβαλαν κάτω. Τόσα και τόσα, τόσα. Πόσοι είναι οι ακόλουθοι του Κασιδιάρη; Μπορούμε να ζήσουμε μ’ αυτούς; Μπα, δεν μας φτάνουν για να κάνουμε τη ζωή που θέλουμε να κάνουμε. Ακόμα κι αν βάλουμε στο ζύγι μερικά ασπόνδυλα που μας ακολουθούν, πάλι στο ζύγι ζημιωμένοι βγαίνουμε. Δεν τα ρίχνουμε στην ελευθερία της έκφρασης στην τέχνη, να βγούμε κι από πάνω; Ότι η τέχνη δεν έχει όρια; Έτσι δεν λένε όλοι αυτοί οι κουλτουριάρηδες;
Αλλά, βέβαια, η υποχώρηση έχει και τα όριά της. Να πιέζει η παρουσιάστρια τον Ηλία Δρούλια, τον συνονόματο του άλλου Ηλία, του Κασιδιάρη, να ζητήσει συγγνώμη κι αυτός να λέει το φοβερό: «Δεν αλλάζουν της μοίρας τα γραμμένα». Ήτανε γραφτό να γίνει, δηλαδής, το come out. Ευθυγραμμίστηκαν οι πλανήτες. «Η συγγνώμη δεν θα αλλάξει το περιστατικό», είπε φιλοσοφικά ο Ηλίας Δρούλιας. Και μπράβο του. Επέμεινε στο come out του, έστω και κάπως συγκεκαλυμμένα. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Μακάρι να έχουν καταλάβει πολλοί με ποιους έχουν να κάνουν και τι ακριβώς είναι οι Droulias Brothers. Αν όντως είχε γίνει λάθος, είχανε πιει κανένα Chivas παραπάνω και δεν ξέρανε πώς να το διαχειριστούν, θα είχαν άλλη συμπεριφορά. Τώρα αυτό που θέλουν είναι να ξεχαστεί το γεγονός από τους πολλούς και να μείνει χαραγμένο στη μνήμη αυτών που πρέπει. Κανένα λάθος δεν έγινε. Come out έκαναν οι άνθρωποι, ότι συμφωνούν με συγκεκριμένο ιδεολογικό χώρο.
Και φυσικά, αφού έχουμε δημοκρατία κι ελευθερία γνώμης και έκφρασης, μπορούν τα παιδιά να πιστεύουν ό,τι θέλουν. Και να το λένε κιόλας από μικροφώνου. Και χάρη μας έκαναν, στο κάτω-κάτω, να μας δείξουν ποιοι πραγματικά είναι. Για να τους καταχωρήσουμε κι εμείς, και άλλοι, στο… σημείο που πρέπει.
Στο μυαλό μας, βέβαια. Όχι πουθενά αλλού (μας αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, αλλά καταδικάζουμε)