Άλλη μια μέρα που η ελληνική επικαιρότητα γυρίζει γύρω από πράγματα που, κανονικά, δεν θα έπρεπε να μας απασχολούν, αλλά μιας και η τραπ βρίσκεται εκεί που βρίσκεται, οφείλουμε να μιλήσουμε -όπως όλοι- για τις πράξεις αγάπης και σεβασμού μεταξύ Light και Snik. Ναι, για το ξύλο στα Mad Music Awards μιλάμε που εδώ και λίγες ώρες παίζει παντού.
Όπως σίγουρα έχετε δει και διαβάσει, χθες το βράδυ οι δύο τραπερς(ζ) πιάστηκαν στα χέρια. Για την ακρίβεια, τις περισσότερες γροθιές αντάλλαξαν οι «φουσκωτοί» τους όμως δεν είναι αυτό το θέμα μας. Οι Light και Snik, αποφάσισαν να συνεχίσουν το διαδικτυακό τους παιχνίδι (beef με Ιnstagram stories, αυτή η μάστιγα) από κοντά, στο κλειστό του Tae Kwon Do με μπουνιές και κλοτσιές έχοντας για θεατές τον κόσμο που πήγε να απολαύσει από κοντά τους αγαπημένους του καλλιτέχνες. Μιλάμε για σεβασμό και ωριμότητα, όχι αστεία.
Σε αυτόν το σεβασμό και την ωριμότητα που (δεν) έδειξαν οι Light και Snik εστίασε και ο Νίκος Nivo Βουρλιώτης, ο οποίος βρέθηκε στα Μad VMA’s μετά από πρόσκληση του καναλιού. Εκεί, όπως έγραψε ο ίδιος στο Facebook, θα έκανε αναφορά στην παλιά σχολή, στους FFC, ΤXC, Ημισκούμπρια και Razastarr που βοήθησαν στο να γίνει το hip hop την πιο δημοφιλή μουσική στην Ελλάδα. Οι δύο τράπερ, όμως, είχαν άλλη άποψη.
«Σήμερα πήγα στα MAD VMA’s με σκοπό να παρουσιάσω το βραβείο για το καλύτερο hip hop clip. Με τίμησε ιδιαίτερα η πρόταση του καναλιού, όχι μόνο γιατί ήμουν μέλος αυτής της τηλεοπτικής ομάδας από το ξεκίνημά του αλλά κι επειδή είχα τη χαρά να πάρω αυτο το βραβείο πολλές φορές στο παρελθόν στην πολύχρονη καριέρα μου.
Ήθελα να δω φίλους, ήθελα να ζήσω τη μαγεία των βραβείων που τόσο έχει λείψει απ’ όλους μας… Είχα μάλιστα προετοιμαστεί καλά. Θα μιλούσα για τους FFC, για TXC, για Ημίζ, για Razastarr αποδίδοντας τα εύσημα στα ιστορικά hip hop ονόματα της χώρας και θα ένιωθα χαρά και υπερηφάνεια λέγοντας ότι ”σήμερα το hip hop είναι η πιο δημοφιλής μουσική στην Ελλάδα” δίνοντας τη σκυτάλη σε όλα αυτά τα νέα παιδιά με τα εκατομμύρια streams και views.
Και λίγο πριν ανέβω στη σκηνή, βλέπω να πέφτει ξύλο, πολύ ξύλο, υποκινούμενο μάλιστα από μερικά από αυτά τα παιδιά, που συνοδεύονται από ανθρώπους που παραπέμπουν σε άλλα ήθη και σκηνικά. Δυστυχώς η «μπάλα» πήρε και τους παραδίπλα παριστάμενους, είτε ήταν η Έλενα Παπαρίζου είτε κάποια παιδιά που εργάζονται σε δισκογραφικές εταιρείες. Και οι κάμερες γράφουν. Και το ίντερνετ ξεσπά, κυρίως κατά της μουσικής ΜΟΥ, και της κουλτούρας ΜΟΥ. Και ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχουνε «πάτημα»!!!
Και η χαρά μου μετατράπηκε σε ντροπή. Σηκώθηκα και έφυγα αηδιασμένος. Δεν παρουσίασα καμιά απονομή, δεν ανέβηκα καν στη σκηνή. Όχι, δεν απολογούμαι. Μόνο υπόσχομαι με τη μουσική μου και τη στάση μου να σας αποδείξω ότι κάνετε λάθος. Ότι η rap δεν είναι μόνο ποζεριλίκια, βία και μπράβοι. Πως και περιεχόμενο έχει και συναισθήματα κουβαλά.
Όσο για τους άλλους, μια φιλική συμβουλή: Καθαρίστε τη συμπεριφορά σας, τη «φάση» σας!!!Δείτε λίγο ψύχραιμα τι γίνεται. Γιατί όπως λένε και στη γενέτειρα του είδους, «What goes up, must come down”!!!
Άραγε, πώς να νιώθουν όλοι αυτοί, τα άτομα που ανήκουν στην «παλιά σχολή» όταν βλέπουν ένα υβρίδιο της μουσικής τους να ξεφτιλίζετε μπροστά στις κάμερες; Και εκείνοι είχαν τις διαφορές τους, κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει, για παράδειγμα, την κόντρα μεταξύ Goin’ Through και ZN, αλλά πάντα, έβρισκαν τον τρόπο να λύσουν τις διαφορές τους χωρίς να γίνουν θέαμα. Η ραπ, άλλωστε, «δεν είναι μόνο ποζεριλίκια, βία και μπράβοι» και «περιεχόμενο έχει και συναισθήματα κουβαλά». Εμείς αυτό κρατάμε.