Στις 8 Οκτωβρίου αποκαλύφθηκε από τον Δήμο Αθηναίων o C-3PO από το Star Wars το άγαλμα της Μαρίας Κάλλας και από τότε μέχρι και σήμερα, όλοι ασχολούνται με αυτό. Θα θέλαμε πολύ να γράψουμε ότι όλος αυτός ο ντόρος έγινε για την ομορφιά του και τον ενθουσιασμό που σκορπίζει σε όσους το αντικρίζουν καθημερινά στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, όμως δυστυχώς δεν είναι έτσι. Όλοι δείχνουν το άγαλμα με το δάχτυλο και όχι, δεν είναι για καλό.
Όπως ήταν φυσικό, στα social media ξέσπασε ένα χαμός μόλις η κάπως περίεργη και χρυσή εικόνα της Μαρίας Κάλλας έκανε τα πρώτα της διαδικτυακά ταξίδια. Στο Twitter έγινε αμέσως viral και αυτό δεν άφησε ασυγκίνητους ούτε τους φίλους μας στον Guardian που θέτουν ένα πολύ ωραίο ερώτημα στον τίτλο τους: «Γκάντι με τακούνια;». Έτσι ξεκινά το ρεπορτάζ και φυσικά αναφέρεται στον σάλο που έχει προκληθεί στη χώρα μας.
«Το έργο ύψους 1,8 μέτρων, που δημιουργήθηκε προς τιμήν της σοπράνο από θαυμαστές που θεωρούν την Κάλλας ως ένα από τις πιο αγνοημένα “περιουσιακά στοιχεία” της χώρας, δέχθηκε επικρίσεις ότι είναι κιτς, ανάρμοστο και, ακόμη χειρότερα, ότι δεν φέρει την παραμικρή ομοιότητα με τη La Divina», αναφέρει το δημοσίευμα και συνεχίζει κάνοντας αναφορές στα χλευαστικά και αστεία σχόλια που ακολούθησαν μετά τα αποκαλυπτήρια.
«Επικριτές του παραπονέθηκαν ότι θυμίζει περισσότερο “Γκάντι με τακούνια” ή αγαλματίδιο Όσκαρ – χωρίς όμως τη λάμψη του Χόλιγουντ – και λιγότερο την πριμαντόνα» αναφέρει το άρθρο το οποίο φιλοξενεί επίσης δηλώσεις του πρώην τραγουδιστή όπερας, Μιχάλη Μουσσού. «Τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι λιγότερο αντιπροσωπευτικό της Μαρίας Κάλλας, καθώς καμία τραγουδίστρια της όπερας, ούτε καν μαθήτρια της Β’ τάξης στο μουσικό σχολείο, δεν θα υιοθετούσε ποτέ μια τέτοια πόζα με σταυρωμένα χέρια μπροστά στο στήθος».