Τα πάντα άλλαξε η καραντίνα. Κυρίως, τον τρόπο που γνωριζόμαστε και βγαίνουμε ραντεβουδάκια. Ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν μας ικανοποιεί ένα swipe left ή right όταν ψάχνουμε τον right person. Μάλλον γιατί δεν ψάχνουμε πλέον τις ιδανικές επιλογές. Θέλουμε να έχουμε και την δυνατότητα του swipe possibly.
Τα είπε όλα ο 50χρόνος διευθύνων σύμβουλος της εφαρμογής στο BBC. O Jim Lanzone αποκάλυψε ότι οι zennials, αυτοί δηλαδή που είναι 20χρόνα και φυσικά αποτελούν περισσότερους από τους μισούς εγγεγραμμένους χρήστες του Tinder, θέλουν τις πιθανότητές. Όταν ζεις 18 μήνες σε καραντίνες έχεις αποκλείσει την πιθανότητα να γνωρίσεις κάποιον ερωτικό σύντροφο ουσιαστικά. Που θα βγείτε; Βόλτες με σκύλο; Οπότε οι εικονικές, διαδικτυακές γνωριμίες και σχέσεις μοιάζουν μια κάποια λύση (ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ).
Η μεγαλύτερη τάση που παρακολουθούν οι ιθύνοντες νόες στους χρήστες της εφαρμογής είναι ότι δεν πέφτουν με τα μούτρα στο dating, αποφεύγουν να γνωριστούν δια ζώσης και θέλουν να γνωριστούν πολύ καλά πριν αποφασίσουν να κάνουν το ματσάρισμα και να βγουν στη νέα κανονικότητα.
Τα στατιστικά δεν λένε ψέματα. Ο μέσος αριθμός μηνυμάτων που στέλνουν οι χρήστες ανέβηκε κατά 19% και οι συνομιλίες κατά 32%. Οι Gen-Z χρήστες βγήκαν τα ραντεβουδάκια τους online μέσω Zoom και το 1/3 των χρηστών έκαναν κι άλλες διαδικτυακές δραστηριότητες. Δεν ξέρω/δεν απαντώ.
Έρχονται λοιπόν αλλαγές στο Tinder, θα σου προσφέρει η εφαρμογή τη δυνατότητα να δημιουργήσεις μια πολυδιάστατη εκδοχή σου. Θα προσθέτεις βίντεο στο προφίλ σου και θα υπάρχει το «explore hub» για να προσαρμόσεις τον τύπο των προφίλ που εμφανίζονται στην κεντρική σου. Θέλεις παράδειγμα; Θα μπορείς να ματσάρεις με προφίλ ατόμων που είναι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ή λατρεύουν τις περιπέτειες. Για πρώτη φορά θα μπορείς να συνομιλείς με κάποιον πριν το ματσάρισμα με μια καινούργια δυνατότητα που θα σου ζητά την καυτή άποψη σου σε ένα ζήτημα.
Η Hinge (στην ίδια μαμά εταιρεία με το Tinder και το Bubble) ζητά ήδη από τους χρήστες της να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο και να ποστάρει φωτογραφίες τους. Άρα τι καταλάβαμε παιδάκια; Το TikTok κλέβει τα πελατάκια των εφαρμογών και το Tinder τους θέλει πίσω και θα χτυπήσει τον ανταγωνισμό με τα ίδια μέσα. Με τα βιντεάκια. Αν υποψιαστώ ότι θα εμφανιστεί μια νέα υποκουλτούρα, με Gen Z Tinder χρήστες που θα ποστάρουν βιντεάκια για να βρουν ταίρι, ίσως σβήσω όλα τα σόσιαλ.
Επίσης, για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί, τι ψάχνει σήμερα κάποιος σε ένα πιθανό σύντροφο: να είναι αυθεντικός. Να είναι ειλικρινής, να μιλάει για θέματα ψυχικής υγείας, να δίνει συμβουλές για τη διαχείριση του άγχους. Να μην είναι τέλειος αλλά κάπως νορμάλ. Τους θέλουν ενημερωμένους για θέματα της επικαιρότητας.
Αν το dating πριν την πανδημία είχε μια τυπική ροή (swipe, ματσάρισμα, ραντεβού, σχέση και γάμο) τώρα δεν ισχύει τίποτα. Οι άνθρωποι έχουν εθιστεί να ζουν μέσα στα βιντεάκια τους. Και δεν θέλουν να βγουν για ποτάρες πλέον αλλά για να πάνε πεζοπορία. Θέλουν να ζήσουν περιπέτειες. Τα dine& wine ραντεβού είναι βαρετά για τα 20χρονα.