Θα ήταν αστείο, αν δεν ήταν πραγματικά κωμικές, βγαλμένες από τις καλύτερες σκηνές του Mr. Bean, οι πρώτες εικόνες από την εφαρμογή click-away. Και φυσικά δεν ευθύνονται ούτε οι καταναλωτές ούτε οι έμποροι που απλώς τηρούν τα μέτρα. Οι εικόνες αυτές προκύπτουν επειδή ακριβώς τηρούνται τα μέτρα και εφαρμόζονται οι κυβερνητικές αποφάσεις.
Τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι καταναλωτές δηλώνουν μπερδεμένοι (το λιγότερο) με το πώς θα εφαρμοστούν οι οδηγίες και επισημαίνουν τον αντιφατικό ή παράλογο χαρακτήρα τους. Για παράδειγμα, γιατί πληρωμή αποκλειστικά με κάρτα αφού η κοντινή επαφή είναι αδύνατο να αποφευχθεί τόσο κατά την παράδοση της παραγγελίας όσο και κατά τη χρήση του POS. Και ειδικά για τους καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας, όλο αυτό μοιάζει με γρίφο δυσεπίλυτο. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης αποφασίζει να «αυτοσαρκαστεί» ανεβάζοντας ένα σκίτσο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και τον απεικονίζει να φορά ένα παντελόνι αρκετά μεγαλύτερο από το νούμερο του και από πάνω υπάρχει η λεζάντα «αγόρασα παντελόνι στο click-away».
Μια εικόνα 1000λέξεις λένε, ούτε 150 δεν έχεις διαβάσει έως τώρα οπότε ιδού:
Οκ ναι, είναι καλύτερο από τις κραυγές και πιο ασφαλές για τον ίδιο από την συνύπαρξη με τον Άκη Πετρετζίκη.
Ας παρακάμψουμε το χιούμορ, άλλωστε υποκειμενικά είναι αυτά. Όσο όμως και να κάνεις τα στραβά μάτια δεν μπορείς να μην δεις τον αμήχανο ελέφαντα που υπάρχει στο δωμάτιο. Διότι εδώ που τα λέμε δεν είναι και ο βασιλιάς του αυτοσαρκασμού ο Υπουργός (μεταξύ μας, ποιος Έλληνας πολιτικός είναι;) ούτε τον θυμόμαστε για το καυστικό του χιούμορ. Υιοθετώντας μάλιστα την πρόταση Μπαμπινιώτη για το click away, αναφέρει στο ποστ του ότι οι αλλαγές επιτρέπονται και μετά την ολοκλήρωση της αγοράς, όπως συνέβαινε δηλαδή και με τις συμβατικές αγορές από τα φυσικά καταστήματα.
Ωστόσο, το ζήτημα εδώ είναι ότι έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η φάση με τις καθυστερήσεις στις αποστολές δεμάτων, αλλά και με το γεγονός ότι επικρέμαται διαρκώς από πάνω η απειλή ενός νέου lockdown με παράλληλο κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, στο μυαλό του κάθε καταναλωτή έχει καρφωθεί -όχι άδικα- ότι αν θέλει να αγοράσει κάτι στις γιορτές, έχει μία ευκαιρία: αυτή που θα του δώσει ο καταστηματάρχης με το click-away. Αν τη χάσει, αυτό ήταν. Θα πρέπει να περιμένει τον ίδιο τον Άγιο Βασίλη με την ελπίδα ότι και ο Άγιος δεν συνεργάζεται με τις ελληνικές εταιρείες διανομής.