Στο νέο εξώφυλλο του New York Magazine ένα ελικόπτερο φέρει εις πέρας το χρέος να κρατήσει στον αέρα τη φράση, που μέσα σε όλα, ενδέχεται να είπαμε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στην πανδημία: «Μου λείπεις».

Η Νέα Υόρκη είναι ένας τόπος στη μετάβαση προς το απόλυτο άγνωστο μετά από επτά μήνες καραντίνας. Με αυτό ακριβώς το ζήτημα καταπιάνεται το νέο τεύχος του περιοδικού, για το εξώφυλλο του οποίου μπήκε σε δύσκολες διαδικασίες, αλλά από ό,τι φαίνεται άξιζε τον κόπο. Γιατί στην εποχή των social media, που το εξώφυλλο που κρατάει ο μέσος Νεοϋορκέζος, για να ξεφυλλίσει κάτι την ώρα που πίνει στα γρήγορα έναν καφέ, φτάνει μπροστά στα μάτια της μέσης Ελληνίδας με ένα σκρολάρισμα, το μήνυμα «Miss You” μπορεί και να γίνεται οικουμενικό. Έστω και για λίγα δευτερόλεπτα.

«Στις 6 Οκτωβρίου, το περιοδικό New York νοίκιασε δύο αεροπλάνα για να πετάξουν πάνω από και κοντά στον ποταμό Χάντσον. Το ένα μετέφερε τον φωτογράφο του εξωφύλλου μας και το άλλο ένα μήνυμα…»

Με αυτές τις λέξεις γέμισε το caption της αντίστοιχης ανάρτησης του περιοδικού στο Instagram. Το μήνυμα ήταν το “Miss You”, που κι ας μην είμαστε στη Νέα Υόρκη της πανδημίας, το νιώσαμε σε κάθε μας κύτταρο από τον Μάρτιο μέχρι και σήμερα. Γιατί μπορεί από τον Μάιο να μπορούμε να βλέπουμε τους ανθρώπους μας, αλλά όχι όλους. Μπορεί να μπορούμε να πιούμε μια μπύρα με αγαπημένους, αλλά όχι με όλους. Και αυτές οι απουσίες είναι που συνωστίζονται σε ένα miss you. Όλες οι απαγορεύσεις και οι αποχωρισμοί με αόριστο περιθώριο χρόνου, μέχρι να γίνει τέλος πάντων ασφαλής αυτός ο κόσμος για όλους.

«Για τη δημιουργία αυτού του εξωφύλλου, το περιοδικό συνεργάστηκε με μια εναέρια εταιρεία διαφημιστικών μηνυμάτων για μια ειδικά διαμορφωμένη επιγραφή που θα αποτύπωνε ένα συναίσθημα που νιώθουν και μοιράζονται πολλοί Νεοϋρκέζοι αυτή τη στιγμή. Η συντακτική ομάδα κατέληξε στο Μου λείπεις – ένα μήνυμα που θα μπορούσε να ερμηνευτεί σε προσωπικό επίπεδο από εκείνους που θα το έβλεπαν (στον ουρανό), ενώ παράλληλα θα σκέπτονται αυτό το κοινό συναίσθημα», γράφει η λεζάντα του βίντεο στο Instagram. «Κι ενώ υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στην πόλη αυτό το διάστημα, όλοι βιώνουν το συναίσθημα ότι κάποιος τους λείπει. Έχουμε τόσους πολλούς ανθρώπους που αποτελούσαν κομμάτι της καθημερινής μας ρουτίνας που μας λείπουν», είπει η διευθύντρια φωτογραφίας του New Yorker Τζόντι Κουόν.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

For our latest cover, we worked with an aerial messaging company on a custom banner that would capture a sentiment shared by many New Yorkers right now. We settled on “MISS U” – a message that could be interpreted personally by everyone who saw it, while also reflecting a common sentiment. “Even though there are plenty of people in the city right now, everyone has that feeling of missing someone,” says New York’s photography director @jodyquon. “There are so many people who were part of our daily routines that we miss.” Coordinating the image involved two airplanes, which departed from Long Island and went up and down the Hudson River for about two hours — one with the banner, and the other with photographer @alexeihay, who said “it was the most immaculate day.” In this issue the magazine explores the city’s wide-open future, timed to the relaunch of Curbed. The pioneering site that has covered real estate, architecture, design and urbanism since 2004, officially relaunches as part of New York, continuing the magazine’s core mission of the original city magazine. Link in bio for more. ????: @tyhaft

A post shared by New York Magazine (@nymag) on

Για να γίνει πραγματικότητα το εξώφυλλο, δύο αεροπλάνα αναχώρησαν από το Λονγκ Άιλαντ για να πετάξουν πάνω από το Χάντσον για περίπου δυο ώρες. Ο Αλεξέι Χέι, ο φωτογράφος που απαθανάτισε τη στιγμή, δήλωσε πως «ήταν η πιο ωραία μέρα, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. Γιατί κανένα κενό αέρος δε μπορεί να πάρει τη μαγεία του να πετάς πάνω από τη Νέα Υόρκη με τη μεγαλύτερη αλήθεια γραμμένη με κόκκινα γράμματα.

«Βρισκόμαστε σε μια παρατεταμένη παύση που είναι καταστροφική, σχεδόν με οποιονδήποτε τρόπο. Αλλά επίσης υπάρχει και μια ιδιαίτερη αγάπη για την χαμένη, πιο ήσυχη, λιγότερο εμπορική πόλη. (…) θεωρήσαμε ότι θα ήταν κατάλληλο να δημιουργήσουμε μια μικρή εκδήλωση μέσα από το εξώφυλλο. Να στείλουμε ένα σημείωμα επιθυμίας, θρήνου και ζεστασιάς στον ουρανό», εξηγεί ο Ντέιβιντ Χάσκελ, αρχισυντάκτης του New York Magazine, στην ιστοσελίδα του περιοδικού. 

Σε άλλα νέα, η συνειδητοποίηση της έλλειψης -όποια κι αν είναι αυτή- έγινε σχεδόν οικουμενική.