Ζούμε σε μια εποχή που δεν αγαπάει και τόσο την τέχνη. Τουλάχιστον όχι όσο αγαπάει τη διαφήμιση. Οι μεγάλοι ζωγράφοι του τότε λοιπόν, σήμερα θα μπορούσαν να βγάζουν τα προς το ζην φτιάχνοντας λόγκο. Είναι λογικό, δεν είναι; (Βασικά ο Νταλί το έκανε κι όσο ζούσε, τσέκαρε εδώ τι εννοούμε).

Πάνω σ’ αυτή τη λογική σκέψη λοιπόν, ο Βραζιλιάνος Μίλτον Ομένα (που μας τονε γνώρισε το φιλαράκι μας, το Boredpanda.com), αποφάσισε να φανταστεί και να απεικονίσει το πώς θα έμοιαζαν τα λόγκο, οι προσωπικές “διαφημιστικές” υπογραφές των μεγάλων ζωγράφων, σήμερα. Το αποτέλεσμα είναι ψαρωτικά εύστοχο. Τσέκαρε!

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Ένας χαμούλης πράγματα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανείς για ν’ απεικονίσει την τεράστια ιδιοφυία του Λεονάρντο. Ο Μίλτον ωστόσο θεώρησε πως ο πιο χαρακτηριστικός τρόπος ήταν μέσα απ’ τις εφευρέσεις του. Και μάλλον είχε δίκιο!

Αποτέλεσμα:

Βίνσεντ Βαν Γκογκ

Έτσι κι αλλιώς το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν ακούς Βαν Γκογκ αυτό είναι: οι σπειρωτές πινελιές! Οπότε…

Αποτέλεσμα:

Κλοντ Μονέ

Ο άτυπος “νονός” του ιμπρεσιονισμού, ο Μονέ είχε κι αυτός χαρακτηριστικές πινελιές και χαρακτηριστικές γέφυρες! Ο Μίλτον αποφάσισε να κρατήσει το δεύτερο. (Εμείς θα το θέλαμε λίγο πιο φλου για να πιάνει και το πρώτο…).

Αποτέλεσμα:

Σαλβαντόρ Νταλί

Ε, σαν να κλέβεις εκκλησία… Τι άλλο θα μπορούσε να ‘ναι; (Πολλά! Όμως αυτό ήταν το καλύτερο).

Αποτέλεσμα:

Πάμπλο Πικάσο

Ο Παβλάρας με τα παράξενα πρόσωπα. Απλές γραμμές και μάτια-αυτιά άλλα ‘ντ’ άλλων!

Αποτέλεσμα:

Πιε Μοντριάν

Τα περίφημα τετραγωνάκια για τον ζωγράφο που σημάδεψε τη δεκαετία του ’90. Ο Μοντριάν και οι γεωμετρία του!

Αποτέλεσμα:

Τζάκσον Πόλοκ

Ο άνθρωπος που έδωσε αξία στην κηλίδα, έβγαλε τη μπογιά μπροστά κι “άφηνε” την καύτρα απ’ το τσιγάρο του να πέφτει πότε – πότε πάνω στους πίνακες. Λογικό κι επόμενο λοιπόν…

Αποτέλεσμα:

Άντι Γουόρχολ

Ο κάπτεν της ποπ-αρτ, με κλασικές αναφορές, έντονα χρώματα και αντιθέσεις. Μεγάλος Άντι με αναμενόμενα γραφίστικο λόγκο.

Αποτέλεσμα: