Μια οργισμένη μαμά ενός θύματος εκδικητικής πορνογραφίας έδειξε στο μεγαλύτερο κακοποιητή του διαδικτύου πώς κανείς δεν μένει ατιμώρητος όσο δημοφιλής κι αν είναι. Το IsAnyoneUp.com ήταν ένας ιστότοπος που διέσυρε ουσιαστικά γυναίκες που δεν είχαν δώσει τη συναίνεση τους να δημοσιευθούν γυμνές φωτογραφίες τους. Κι ήταν τόσο δημοφιλές που είχε κάνει τον δημιουργό του διασημότητα ενώ ήταν ένας μισογύνης, τραμπούκος του Twitter, τρολ πριν καν αποκτήσει δημοσιότητα ο όρος και το κίνημα που ήθελε να ταπεινώσει με τον χειρότερο τρόπο τις γυναίκες επειδή απλά ήταν κοινωνιοπαθής.
Μιλάμε για τον Χάντερ Μουρ , ο οποίος απέκτησε την όποια φήμη τη δεκαετία του 2010 ως κακό παιδί που κάνει ναρκωτικά και κοιμάται με πολλές γυναίκες, ενώ, στην ουσία γυμνές φωτογραφίες ανθρώπων (κυρίως γυναικών) χωρίς την άδειά τους. Οι αναρτήσεις του στη σελίδα Is AnyoneUp.com έδιναν το Facebook και άλλους προσωπικούς λογαριασμούς των θυμάτων και επέτρεπαν έτσι τον εκφοβισμό παροτρύνοντας τους οπαδούς του ιστότοπου να κοροϊδεύουν και να γελοιοποιούν αυτούς που είχαν την ατυχία να δουν τον εαυτό τους εκει. Οι εκκλήσεις των θυμάτων για την αφαίρεση των φωτογραφιών, ευγενικά ή με άλλο τρόπο, αντιμετωπίστηκαν με τρολάρισμα. Και ναι, μια γυναίκα έκανε απόπειρα αυτοκτονίας βλέποντας τον εαυτό στη να γελοιοποιείται στη συγκεκριμένη σελίδα.
Στο ντοκιμαντέρ “The Most Hated Man on Internet” (ο τίτλος ενός άρθρου του Rolling Stone του 2012 για τον Μουρ) βλέπουμε πώς μια μητέρα που είδε την κόρη της να καταστρέφεται επειδή έβγαλε μια γυμνόστηθη φωτογραφία ξεκίνησε μια σταυροφορία εναντίον του Μουρ επικοινωνώντας με άλλα θύματα και την αστυνομία μέχρι που έφτασε στο FBI και ξεκίνησε η αρχή του τέλους για τον Χάντερ Μουρ, τον αυτοαποκαλούμενο «επαγγελματία καταστροφέα της ζωής». Η Σάρλοτ Λος ήρθε επαφή με μια ρεπόρτερ και με μια συνέντευξη στην τηλεόραση στοχοποίησε τον Χάντερ Μουρ, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του FBI κι ενός επιχειρηματία που έβαλε σκοπό της ζωής του να καταστρέψει το IsAnyoneUp.com.
Ο σκηνοθέτης Ρομπ Μίλερ τροφοδοτεί το ντοκιμαντέρ με συγκλονιστικές μαρτυρίες από εκείνους των οποίων το απόρρητο παραβιάστηκε, χρησιμοποιώντας λέξεις όπως “παραβιάστηκε” και “ταπεινώθηκε”. Μιλάμε για ανατριχιαστικές μαρτυρίες που σε κάνουν έξαλλο. Όταν τα θύματα προσπαθούσαν να στείλουν επιστολές ή email παρακαλώντας τον να αφαιρέσει τις φωτογραφίες που τα παραβίαζαν, συχνά απαντούσε με μία μόνο λέξη: «LOL»
Το 2010, ο Μουρ ξεκίνησε τον ιστότοπο IsAnyoneUp, ο οποίος αρχικά προοριζόταν να είναι ένας ιστότοπος για κλάμπερζ, όμως αργότερα δημοσίευσε μια γυμνή φωτογραφία ενός κοριτσιού με το οποίο έβγαινε και ήθελε να την εκδικηθεί. Όταν ξαναμπήκε στον ιστότοπο μια εβδομάδα αργότερα, υπήρξαν 14.000 επισκέψεις, οπότε αποφάσισε να προσθέσει περισσότερες γυμνές φωτογραφίες, αλλά όχι μόνο από άτομα που τις είχαν υποβάλει συναινετικά, αλλά και από άλλα άτομα – πρώην που αγνοούσαν ότι θα δημοσιευθούν οι φωτογραφίες τους δημόσια. Ο όρος «εκδικητικό πορνό» δεν είχε καν εφευρεθεί ακόμη, αλλά, ο Μουρ και ο ιστότοπός του ευθύνονται για τη δημιουργία του.
Η πιο ανησυχητική πτυχή του ντοκιμαντέρ, εν τω μεταξύ, μπορεί να είναι η λυσσαλέα φύση των διαδικτυακών οπαδών του ιδρυτή της σελίδας, η οποία περιλάμβανε όχι μόνο την καταδίωξη όσων προσπαθούσαν να σταματήσουν την κακοποίηση των θυμάτων από τον Χάντερ Μουρ αλλά και των θυμάτων που θα μπορούσαν να μιλήσουν στις αρχές.
Τον Φεβρουάριο του 2015 ο Μουρ ομολόγησε την ενοχή του για κακούργημα και μέχρι το τέλος του χρόνου είχε καταδικαστεί σε δύο χρόνια και έξι μήνες φυλάκιση, πληρώνοντας επιπλέον πρόστιμο 2.000 δολαρίων. Τον Μάιο του 2017, ο Χάντερ αποφυλακίστηκε και πλέον κρατά χαμηλό προφίλ, ενώ του έχει απαγορευτεί να χρησιμοποιεί το Facebook. Γιατί; Γιατί, ο Μουρ άρχισε να χακάρει τους υπολογιστές των ανθρώπων και να δημοσιεύει απρεπείς φωτογραφίες που έβρισκε κρυμμένες στα αρχεία του ιδιοκτήτη.
Κατά τη διάρκεια των 16 μηνών που λειτουργούσε ο ιστότοπος, δημοσίευσε (χωρίς καμία συγκατάθεση) κλεμμένες γυμνές φωτογραφίες μαθητών, μητέρων, δασκάλων, γυναικών σε αναπηρικά καροτσάκια, ακόμη και μιας γυναίκας στο τραπέζι ενός γιατρού, μετά την επέμβαση. Στο αποκορύφωμά της, είχε περίπου 350.000 μοναδικούς χρήστες την ημέρα και έως και 30.000 $ το μήνα σε διαφημιστικά έσοδα. Σοκαριστικό.