Αυτό το «η τέχνη θέλει θυσίες» είναι ένα ψέμα που οι ηθοποιοί έχουν φάει αμάσητο και αυτό δεν έχει πάει καλά. Ας πούμε, στην περίπτωση της Aubrey Plaza, ενδέχεται να έφτασε πολύ κοντά σε ένα επικίνδυνο όριο, όταν ένας σκηνοθέτης της ζήτησε να αυτοϊκανοποιηθεί κανονικά, για τις ανάγκες μιας σκηνής.
Συγκεκριμένα, πίσω στο 2013, η Plaza έπαιξε στην ταινία “The To-Do List”, στην οποία υποδυόταν την Brandy Klark, μια nerdy έφηβη, έτοιμη για την πρώτη χρονιά στον πανεπιστήμιο. Ο χαρακτήρας της ήταν σεξουαλικά άπειρος και είχε ως στόχο να βγάλει μερικά πράγματα από τη λίστα με όλα όσα ήθελε να έχει ξεμπερδέψει πριν το πανεπιστήμιο. ΟΚ, κλασική coming of age αμερικανιά. Το θέμα είναι πως κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης σκηνής, στην οποία μαθαίνει το σώμα της κάπως καλύτερα (ναι, σεξουαλικά) της ζητήθηκε να μην υποδυθεί μια έφηβη που αυνανίζεται, αλλά να το κάνει κανονικά. Στ’αλήθεια.
«Στο μυαλό μου οραματίστηκα μια ωραία σκηνή όπου βλέπεις το χέρι μου να φεύγει αργά από το πλάνο», είπε η ηθοποιός. «Σε αυτό πίστευα έμπλεκα, αλλά όταν έφτασα, η κάμερα είχε ανέβει στο ταβάνι, φορούσα τα εσώρουχά μου και ένα t-shirt για τον Κλίντον, και ήταν εκεί ένα μάτσο άνδρες που κάπνιζαν, ξέρεις, τα παιδιά του συνεργείου. Και τότε άγγιξα τον εαυτό μου».
Η Plaza ρώτησε τη σκηνοθέτιδα, Maggie Carey, για τη σκηνή και της είπε τι είχε στο μυαλό της, ρωτώντας την τι να κάνει τελικά. Εκείνη της απάντησε: «Αυτοϊκανοποιήσου. Όπως λέει στο σενάριο».
Προφανώς η Plaza είχε άγχος για τη σκηνή. Ενδεχομένως εκείνη η σκηνή της ταινίας που ένιωσε να της τσακίζει τα νεύρα. Δεν είναι παράλογο. Βασικά, δεν είναι καθόλου παράλογο. Η ίδια, μιλώντας για την εμπειρία, έκανε χιούμορ διερωτώμενη αν είναι τουλάχιστον μια ωραία ιστορία για να λες στα εγγόνια σου.
Εχμ, όχι. Δεν είναι. Είναι μια καλή αφορμή για να πάρουν θέση οι συντελεστές και να ευχαριστήσουμε όποιον χρειάζεται για αυτόν τον μαγικό ρόλο που λέγεται “intimacy coordinator”.
Η Κριστίνα Ρίτσι αρνήθηκε να γυρίσει ερωτική σκηνή και παραλίγο να μηνυθεί, παράνοια
“Θα γίνεις unfuckable”: Η Ναόμι Γουοτς μιλά για το στίγμα των άνω των 40 καλύτερα από τον καθένα
Έχουμε τουλάχιστον δυο λόγους για να δεις το “White Lotus”