Τι κι αν ο Λάκης Λαζόπουλος είχε ένα εμφανές τρακ; Τι κι αν υπήρχαν τεχνικά ζητήματα που θέλησε να επιλύσει εν τω μέσω της βραδιάς και από μικροφώνου; Το Τσαντίρι του συνεχίζει να είναι δημοφιλές και να το προτιμούν οι τηλεθεατές από κάποια μέτρια και ακίνδυνα σίριαλ.
Ο Λάκης Λαζόπουλος, στην επιστροφή του στο κανάλι που τον ανέδειξε, υπενθύμισε για άλλη μια φορά γιατί είναι ένας από τους αγαπημένους του κοινού, αλλά έδειξε πως ακόμη μπορεί να συντονιστεί με τη σύγχρονη εποχή, ακόμη και με τη χρήση του ΑΙ σε παλιά βίντεο των εμβληματικών «Μήτσων».
Τα ποσοστά τηλεθέασης του Τσαντιριού ήταν εντυπωσιακά, τηρουμένων των εποχών που ζούμε: 31,1% στο νεανικό κοινό και 30,5% στο σύνολο είναι ποσοστά που πλέον σημειώνονται μόνο σε βραδιές μεγάλων γεγονότων (ποδοσφαιρικοί ή μπασκετικοί αγώνες, Eurovision). Και προφανώς αυτά τα νούμερα τηλεθέασης αναμένεται να είναι η μαγιά και να φουσκώνουν όσο περνάει ο καιρός.
Λάκης βγαλμένος από τα παλιά…
Με το «Κι αν υπάρχει λόγος» των αδελφών Κατσιμίχα να δονεί την ατμόσφαιρα στο στούντιο -και να κλείνει το μάτι στο κοινό και τους τηλεθεατές, εμφανίστηκε ο Λαζόπουλος στην επιστροφή του.
«Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσω;» είπε με το πού τραγούδησε ελαφρώς παραλλαγμένο το ρεφρέν και συνέχισε υπό το χειροκρότημα του παρευρισκόμενων. «Να φύγω! Πού να πάω; Έπρεπε να γίνει Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος για να βρεθούμε;» συμπλήρωσε.
Χωρίς να έχει πει καλησπέρα, ο Λάκης Λαζόπουλος κατάφερε να κάνει αυτό που γνωρίζει καλύτερα: Να πιάσει με τη μία τον σφυγμό του κοινού που είχε μαζευτεί στο στούντιο (στο Διογένης Studio, στη Συγγρού), αλλά και των τηλεθεατών από το σπίτι.
Τα επιθετικά σχόλια του Λάκη Λαζόπουλου είχαν τους συνήθεις παραλήπτες: από τα μηδενικά αντανακλαστικά των πολιτών -έπαιξε με τη λέξη «μουγγός», μέχρι τους τηλεσχολιαστές των δελτίων ειδήσεων, όχι μόνο τον Άρη Πορτοσάλτε του αντίπαλου ΣΚΑΪ, αλλά και του ομόσταυλού του, Γιάννη Πρετεντέρη.
«Έφυγε ο υποκειμενικός της δημοσιογραφίας και ήρθαν οι αντικειμενικοί τώρα και σας έχουν φτιάξει ωραία, μουγγά κουφέτα! Μοιράζουν βραβεία μουγγών δημοσιογραφίας αύριο, να πάμε, να σηκώσουμε το κύπελλο! Θα μου πείτε, ένα ‘γεια’ δεν μας είπες και μας επιπλήττεις;».
Ήταν τέτοιο το άγχος του, που δεν εκτέλεσε σωστά το ανέκδοτο με τη χελώνα -κάνοντας και παρατηρήσεις για τα φώτα, αλλά έδωσε τον τόνο. Για να δέσει καλύτερα το γλυκό, στη μέση του ανεκδότου, ακούστηκε και το χαρακτηριστικό γέλιο της Ανθούλας, σαν ένας καθησυχαστικός ήχος προς τους τηλεθεατές: «Εδώ είμαστε, ξέρετε τι θα κάνουμε».
Σχολίασε τους ισχυρούς παίκτες, όπως οφείλει να κάνει κάθε σοβαρός κωμικός: Η διαγραφή Σαμαρά είχε δύο μικρά βίντεο από ελληνικές ταινίες -όχι και τόσο πετυχημένα, χρησιμοποίησε παλαιότερα βίντεο των Μήτσων -όχι και τόσο επιτυχημένα, υπήρχαν βίντεο όπου υποδυόταν πολιτικά πρόσωπα -αρκετά επιτυχημένα, αλλά και πολλά σχόλια για το πώς διαμορφώνονται οι ισορροπίες στη Νέα Δημοκρατία, αλλά και τις τελευταίες εξελίξεις στα ελληνοτουρκικά. Σχολίασε επίσης ανάμεσα σε πολλά άλλα, τον «Καμπανέλλο» του Κασσελάκη, το «όταν ο Θεός κάνει σχέδια, ο άνθρωπος γελάει» του Κώστα Μπακογιάννη.
Εν ολίγοις, η πρεμιέρα του Τσαντιριού θα έπρεπε να γίνει το manual των κομμάτων της αντιπολίτευσης για το πώς θα πρέπει να αρθρώνεται ένας αντιπολιτευτικός λόγος, τόσο με ουσία, όσο και με χιούμορ. Αξίζει να αναφερθεί και η παρουσία του επικεφαλής των εποχικών πυροσβεστών, Θάνου Ψαρόπουλου, η οποία ήταν μια από τις καλύτερες στιγμές της εκπομπής, ενώ ο Πάνος Βλάχος ήταν το κερασάκι της τούρτας.
Παρόλο που είχε να κάνει τόσα χρόνια τηλεόραση -και υπήρχαν σημεία στα οποία η αμηχανία ήταν εμφανής (υπήρχαν και τα τεχνικά λάθη), ωστόσο ο Λαζόπουλος ήταν καίριος, πειστικός, ένας εν δυνάμει Τζον Όλιβερ της Ελληνικής τηλεόρασης.
Η επιστροφή του Λάκη θα πρέπει να χτύπησε σαν ένα ξυπνητήρι στους εν υπνώσει διευθυντές προγραμμάτων. Γιατί το Αλ Τσαντίρι υπενθύμισε στους τηλεθεατές πώς φτιάχνεις ένα καλό τηλεοπτικό προϊόν. Αν άρεσε αυτό είναι υποκειμενικό.
Μπορείτε να δείτε τη χθεσινή πρεμιέρα πατώντας εδώ.