Tα φορμάκια και τα εσώρουχα που ονομάζονται στη βιομηχανία της μόδας ως shapewear (κάτι μεταξύ κορσέ και λαστέξ) έχουν γίνει μια κερδοφόρα επιχείρηση, με την Spanx να εκτιμάται στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια και το εμπορικό brand Skims της Kim Kardashian να την κάνει δισεκατομμυριούχο.
Η Lizzo περιέγραψε τη μάρκα με ένα πόστ στο Instagram: “Αυτό είναι ένα γράμμα αγάπης προς τους μεγάλους μου, και ένα γράμμα καλωσορίσματος σε κάθε σώμα. Αυτή δεν είναι μια πρόσκληση για να αλλάξεις ποιος είσαι… αυτή είναι μια ευκαιρία να είσαι αυτός που είσαι είναι με τους όρους σου. Δεν ξέρω για εσένα — αλλά έχω βαρεθεί να μου λένε πώς πρέπει να φαίνομαι και να νιώθω για το σώμα μου. Βαρέθηκα την ταλαιπωρία να είναι συνώνυμη με το σέξι. Αν είναι άβολο ΒΓΑΛΕ ΤΟ. Και αν σε κάνει να νιώθεις καλά ΦΟΡΕΣΕ ΤΟ. Το YITTY δεν είναι μόνο φορμάκι, είναι η ευκαιρία σου να ανακτήσεις το σώμα σου και να επαναπροσδιορίσεις τα πρότυπα ομορφιάς σου. Σ’αγαπώ όλους—”Η συλλογή πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 12 Απριλίου 2022.
Η Yitty, που πήρε το όνομά της από το παρατσούκλι της από την παιδική της ηλικία, θα κυκλοφορήσει με τρεις διαφορετικές σειρές: “Nearly Naked”, που διαθέτει ενδύματα χωρίς ραφή. “Mesh Me”, μια συλλογή από στυλ πλέγματος που μπορούν επίσης να φορεθούν ως εξωτερικά ρούχα. και το “Major Label”, το οποίο εστιάζει σε κομμάτια του καθημερινού τρόπου ζωής. Η Fabletics ιδρύθηκε από την ηθοποιό Kate Hudson το 2013 με τους επιχειρηματικούς της εταίρους Adam Goldenberg και Don Ressler και έχει προσελκύσει πολλές συνεργασίες διασημοτήτων, όπως μια σειρά γυμναστικής με την τραγουδίστρια Demi Lovato και μια βελούδινη συλλογή με την ηθοποιό Vanessa Hudgens. Το 2020, η μάρκα μπήκε στα ανδρικά ρούχα με τον κωμικό Kevin Hart ως το πρόσωπο της σειράς. Από το 2017, η εταιρεία έχει προσφέρει μια ευρύτερη γκάμα μεγεθών, ελπίζοντας να αντικατοπτρίζει περισσότερη ποικιλομορφία στους σωματότυπους.
Αλλά η Lizzo ελπίζει ότι η Yitty θα κάνει ένα επιπλέον βήμα, βοηθώντας να αλλάξει ο τρόπος που αισθάνονται οι γυναίκες για το σώμα τους.