Αυτή τη στιγμή που μιλάμε οι πωλήσεις των κραγιόν έχουν πέσει δραματικά και η μπίζνα της ομορφιάς έπεσε πάνω στα αιδοία. Φαίνεται ότι η ατέρμονη αναζήτηση της “τελειότητας” έφτασε τελικά στα πιο ιδιωτικά μας σημεία.

Στο Λονδίνο είναι ήδη μόδα ο αποχρωματισμός, πες το και λεύκανση των labia. Αχ Παναγιά μου βόηθα. Έχω λάθος χρώμα αιδοίου; Υπάρχει κάποια σωστή σκιά; Ξαφνικά ένα ολόκληρο διάγραμμα Pantone των πιθανών αποχρώσεων labia (είναι τα χείλη παιδιά στο εσωτερικό του αιδοίου) αναβοσβήνει μπροστά μου, καθώς και χίλιες νέες νευρώσεις που σχετίζονται με το αιδοίο.

Αν έχεις μείνει μόνο στο υγρό καθαρισμού της ευαίσθητης εποχής, ίσως ζεις στην προηγούμενη δεκαετία. Πλέον μας επιβάλλουν κάπως να προμηθευτούμε  λάδια, να κάνουμε απολέπιση και μάσκες φύλλων. ΔΕΝ ΞΕΡΩ/ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ.

Το έψαξα. Υπάρχει ένα Vampire Facial για τον κόλπο σας, όπου αιμοπετάλια από το δικό σας αίμα εγχέονται πίσω στην κλειτορίδα σας για να αναζωογονήσουν τη σεξουαλική σας ορμή. Στην πραγματικότητα, στις μέρες μας, μπορείτε να έχετε σχεδόν κάθε θεραπεία που είχατε κάνει στο πρόσωπό σας τα τελευταία 20 χρόνια τώρα και στο αιδοίο σας.

Μπορείτε να δοκιμάσετε θεραπεία με ένα μείγμα ραδιοσυχνότητας, αναρρόφησης κενού και θερμότητας – για να αυξήσει τη λεμφική αποστράγγιση, να ανυψώσει, να σφίξει και να “ξαναχτίσει” το κολλαγόνο και την ελαστίνη στην περιοχή.Οι γυναικολόγοι προειδοποιούν ότι τα αιδοία μας πρέπει να πλένονται μόνο με νερό και ότι η εφαρμογή οτιδήποτε άλλο στην περιοχή θα μπορούσε να είναι λόγος για κολπίτιδες και αλλεργίες.

https://t.co/a9iUvERNh1

Φεμινισμός και marketing

Mε την άφιξη κολπικών ορών υψηλών προδιαγραφών, ελαίων, ακόμη και highlighters για τον καθαρισμό, την απολέπιση και την ενυδάτωση της περιοχής του μπικίνι σας έγινε μόδα η ομορφιά του αιδοίου. Έρχονται τυλιγμένα  σε ροζ ή οργανική συσκευασία και πωλούνται ως είδη πολυτελείας που προορίζονται να κάνουν τις γυναίκες να αισθάνονται καλά. Χρησιμοποιώντας λέξεις όπως “ενδυναμωμένη” και “απελευθερωμένη”, τα ισχυρά φεμινιστικά μηνύματα πίσω από τις οικείες μάρκες περιποίησης δέρματος και στα προϊόντα τους για τα γεννητικά όργανα είναι κάτι αναπόφευκτο. Θα μπορούσε εξίσου εύκολα να θεωρηθεί ως διαιώνιση του μύθου ότι τα γεννητικά όργανα των γυναικών είναι άσχημα, τροφοδοτώντας την πατριαρχική ανάγκη να αστυνομεύουν και να απολυμαίνουν τα σώματα των γυναικών, ενώ ταυτόχρονα επωφελούνται από τις ανασφάλειές μας.

“Ο κόλπος είναι μεγάλη επιχείρηση πλέον”, λέει η Emma Grace Bailey, Συντάκτης Ομορφιάς στο παγκόσμιο πρακτορείο πρόβλεψης τάσεων WGSN. “Η μέριμνα για την ευημερία, τη λειτουργία και τη συνολική υγεία της γίνεται απλά ένα άλλο μέρος των ρουτινών ομορφιάς πολλών γυναικών.” Πράγματι, φαίνεται ότι η βιομηχανία ομορφιάς έχει τελικά συνειδητοποιήσει το καταναλωτικό δυναμικό των αιδοίων, μια προηγουμένως ανεκμετάλλευτη αγορά.

Το νέο κύμα πολυτελούς κολπικής περιποίησης της επιδερμίδας

Οι τρίχες του εφηβαίου και οι λεκέδες περιόδου εξακολουθούν να λογοκρίνονται στο Instagram και η “διορθωτική” αιδοιοπλαστική είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αισθητική χειρουργική στον κόσμο. Με αυτή την έννοια, η ομαλοποίηση της κολπικής περιποίησης της επιδερμίδας, καθιστώντας το να φαίνεται “μοντέρνο” θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι μια θετική αλλαγή. Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό και περιττό να ξοδέψετε 50€ σε έναν αντιγηραντικό ορό για το αιδοίο σας, αλλά γιατί να μην μπορείτε αν πραγματικά σας κάνει αν αισθάνεστε όμορφα;

Οι γυναικολόγοι έρχονται να αντικρούσουν τέτοια επιχειρήματα. Υποστηρίζουν ότι η άνοδος σε αυτή την αγορά εκμεταλλεύεται την ανασφάλεια σχετικά με τα φυσιολογικά γυναικεία γεννητικά όργανα. Μιλούν για μια αγορά που έχει δημιουργηθεί και τα προϊόντα πωλούνται όπου δεν υπάρχει πραγματικά καμία πραγματική ανάγκη. Οτιδήποτε προάγει τον κολπικό καλλωπισμό δεν θα κάνει πολλά για να βοηθήσει την εικόνα του σώματος των νέων γυναικών. Όλο και περισσότερες εταιρείες “ευεξίας” πωλούν προϊόντα που αξιοποιούν τις ανασφάλειες των γυναικών πάνω από το σώμα τους. Τώρα στοχεύουν το αιδοίο.

Θα κλείνουμε vanicure μια φορά το μήνα;

Αφήνω αυτό εδώ: Υπονοεί κάτι η κάθε marketing strategy της βιομηχανίας της ομορφιάς, ότι δεν αγαπάμε τους εαυτούς μας αρκετά αν δεν δαπανήσουμε τα χρήματα για να προσπαθήσουμε να δώσουμε πχ στα γεννητικά μας όργανα τον τόνο και τη φωτεινότητα των ζυγωματικών μας. Κι αυτό το λες ανησυχητικό.