Αν υπάρχει ένα label εκεί έξω που έχει πάρει τη συμπεριληπτικότητα κάπως παραπάνω από σοβαρά, αυτό είναι το brand Fenty της Rihanna. Ενώ η Riri συνεχίζει να κάνει χώρο για όλα τα μεγέθη και τα σώματα στις συλλογές της, ψάχνει και άλλους τρόπους να κάνει τους λιγότερο ορατούς, όχι απλά ορατούς, αλλά και σταρς στις καμπάνιες και τις συλλογές της. Η τελευταία απόδειξη αυτού του στόχου της είναι η συμμετοχή τριών survivors του καρκίνου του μαστού.
Η Rihanna φαίνεται πως δεν ξέχασε ότι ο Οκτώβριος είναι ο μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Κάπως έτσι έδωσε το λόγο στις Cayatanita, Ericka και Nykia, γυναίκες που διαγνώστηκαν με επιθετικές μορφές καρκίνου, έχοντας παράλληλα να αντιμετωπίσουν και ελλιπή ιατρική φροντίδα. Η Riri ελπίζει με αυτόν τον τρόπο να λάβουμε όλοι μια βασική πληροφορία. Πρακτικά, μια σκληρή πληροφορία. Εκεί έξω, οι μαύρες γυναίκες δε λαμβάνουν την απαραίτητη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ούτε στήριξη, ούτε φροντίδα.
Cayatanita
Η Cayatanita διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού στα 32 της, επιλέγοντας να φτιάξει ένα blog για να διοχετεύει τα νέα της εμπειρίας της, αλλά και να δημιουργήσει ένα είδος community. Για τη συνεργασία της με τη Rihanna, είπε πως ούτε στα πιο τρελά της όνειρα δε θα έβλεπε τη συμμετοχή της σε κάτι τόσο όμορφο, μετά από την νίκη της απέναντι στον καρκίνο.
Ericka
H Ericka διαγνώστηκε με δυο τύπους καρκίνου, οι οποίοι άλλαξαν ριζικά τη σχέση της με το σώμα της. Πλέον δηλώνει πως είναι σε θέση να αγαπάει τον εαυτό της για κάθε του κύτταρο, ενώ ευχαριστεί όλες τις μαύρες γυναίκες και τα black queer άτομα για όλη τη δύναμη που νιώθει.
Ολόκληρη η συλλογή Savage x Fenty αναμένεται να έχει πωληθεί μέχρι το τέλος του μήνα, με τα κέρδη να έχει ήδη προγραμματιστεί να δοθούν στο Clara Lionel Foundation της Rihanna. Ο ΜΚΟ αυτός της Riri έχει στόχο να χρηματοδοτεί πρωτοποριακά εκπαιδευτικά προγράμματα ανά τον κόσμο, αλλά και να είναι σε ετοιμότητα για περιστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Σε άλλα νέα, η μόδα για ακόμα μια φορά βάζει γκολάρα στο γήπεδο της συμπεριληπτικότητας.