Η κυρία Ελεωνόρα Μελέτη, επέλεξε φέτος να μεταλλαχθεί για τα καλά σε μια φέρελπι Οριάνα Φαλάτσι -εξαιρετική Ιταλίδα δημοσιογράφος και σύντροφος του Αλέκου Παναγούλη- από την Ελλάδα, πετώντας δια παντός από πάνω της τον μανδύα της «ελαφράς» τηλεστάρ, που ασχολούνταν μέχρι πρότινος με τα ξεκατινιάσματα της ελληνικής show biz. Όχι πια για την «Νονώρα» -έτσι την αποκαλούν οι φίλοι της- άλλος Μάρκος Σεφερλής, Λιάγκας και Σκορδά, αλλά σοβαρές έρευνες για κοινωνικά θέματα, στα οποία εντρυφεί η ίδια προσωπικά, κάνοντας στροφή 180 μοιρών.
Μάλιστα, λίγο πριν την περίφημη πρώτη της εκπομπή που φέρει τον τίτλο «Hashtag» το νέο κανάλι της, το «Ε», πρόβαλλε ένα μεγάλο αφιέρωμα για την κ. Μελέτη και τις νέες της δημοσιογραφικές ανησυχίες. Δυστυχώς για την ίδια τα νούμερα της τηλεθέασης συγκέντρωσαν το ερεβώδες ποσοστό του 0,9 %, δηλαδή -για να μην προβαίνουμε σε αχρείαστες αναλύσεις- δεν το είδε άνθρωπος!
Προσωπικά δεν μου έκανε εντύπωση. Η κ. Μελέτη απέδειξε στην μέχρι τώρα πορεία της τηλεοπτικής της διαδρομής, ότι είναι κατώτερη των περιστάσεων παρά την μόρφωσή της, έστω και αν τώρα φιλοδοξεί να κάνει μια εντελώς νέα αρχή. Το θυμάστε άραγε εκείνο το περίφημο promo του ΑΝΤ1 με το σχολικό τετράδιο και την φράση «Φέτος θα έχουμε πολύ Μελέτη» όταν ξεκινούσε ως αντικαταστάτρια της Ελένης Μενεγάκη; Και να μην το θυμάστε δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Το ξέχασαν πολύ γρήγορα και οι τηλεθεατές παρά τις προσπάθειες που κατέβαλλε η δημοσιογράφος και την υπερ-προβολή της, για την οποία δεν ευθυνόταν η ίδια.
Στα χρόνια που ακολούθησαν μάθαμε περισσότερα για την κ. Μελέτη, από τα εξώδικα που έστελνε, μόλις γραφόταν κάτι για την προσωπική της ζωή. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί αυτή η κοπέλα, έχει τέτοια εμμονή να κυνηγάει δικαστικά ότι την αφορούσε εκτός δουλειάς, την στιγμή μάλιστα που η εκπομπή της στο Star είχε ως αντικείμενο την προσωπική ζωή των πρωταγωνιστών της ελληνικής show biz.
Φέτος τελικά αποφάσισε να κάνει «στροφή στην ποιότητα» ως λαϊκή αοιδός που αφήνει πίσω της τα σουξέ της Εθνικής Οδού, για να υποκλιθεί στο ρεπερτόριο του αείμνηστου Νίκου Μαμαγκάκη!
Η πρώτη της εκπομπή είναι ένα οδοιπορικό στο Άμστερνταμ των περίφημων coffee shop, όπου η δημοσιογράφος-ερευνητής δοκιμάζει για πρώτη φορά στην ζωή της χασίς και μας δείχνει τις παρενέργειες στον εαυτό της.
Η δεύτερη θα είναι αφιερωμένη στην νύχτα και σε αυτή αναμένεται να δούμε την κ. Μελέτη να κάνει πιάτσα σε κακόφημους δρόμους. Τολμηρό μεν, έχει ξαναγίνει δε αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο στην περίπτωσή της, αλλά το κατά πόσο μπορεί να μας πείσει, για την στροφή στη ποιότητα.
Αν κρίνω από την εμφάνιση στο intro του «Hashtag», η μετάλλαξη της Νονώρας χτύπησε κόκκινο, αλλά η νεκροψία -λέγε με τηλεθέαση- θα κρίνει το νέο της βήμα.
Ξεχάστε πάντως τα αβυσσαλέα ντεκολτέ, τα κοντά φορέματα και γενικά ότι θηλυκότητα εξέπεμπε η -ρεπόρτερ πλέον- Μελέτη στο πρόσφατο παρελθόν. Το look της -σύμφωνα με όσα μου μετέφεραν συνάδελφοι που είδαν το πρώτο επεισόδιο- παραπέμπει κυριολεκτικά σε ένα ανδρόγυνο και η επιλογή της να φοράει πάντα μαύρα ρούχα στην αρχή κάθε εκπομπής, δείχνει ότι η ξανθιά κ. Μελέτη, ευελπιστεί αυτή την φορά να την πάρουν στα σοβαρά. Δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτό για μια τηλεστάρ-δημοσιογράφο που έφτασε στο σημείο να «τσακώνεται» με δημοσιογράφους στα social media, για το αν τα οπίσθιά της είχαν υποστεί ρετούς σε εβδομαδιαίο περιοδικό ή όχι.
Η μέχρι τώρα συμπεριφορά της δείχνει αν μη τι άλλο μια γυναίκα που δεν έχει καταφέρει να ισορροπήσει -πρωτίστως μέσα της- όλα αυτά τα χρόνια της συμμετοχής της στο γαϊτανάκι των Ελλήνων τηλεστάρ, με τον δικό της μοναδικό τρόπο που χάρισε ουκ ολίγες στιγμές γέλιου, στα γραφεία εφημερίδων και τηλεοπτικών περιοδικών.
Όταν το καταφέρει, είμαι σίγουρος ότι η κ. Μελέτη θα είναι πολύ καλύτερη σε αυτό που κάνει -μου μετέφεραν συνάδελφοι ότι η εκπομπή της έχει πολύ καλά στοιχεία αλλά είναι πρόχειρα στημένη- και το σημαντικότερο, θα είναι αυθεντική.
Και κάτι τελευταίο. Δεν είναι καθόλου εύκολο να πείσεις το τηλεοπτικό κοινό για το ειλικρινές των προθέσεών σου, αν δεν είσαι πάνω απ’ όλα η ίδια ειλικρινής με τους γύρω σου.
Κι αυτό -η ειλικρίνεια δηλαδή- είναι ένα χαρακτηριστικό με το οποίο η Ελεωνόρα έχει «τσακωθεί» πολλές φορές τα τελευταία χρόνια, όσο σκληρό και αν ακούγεται…