Ας είναι καλά ο Ρήγος και το Rocky Horror Show του γιατί εκεί το “κοριτσάκι με το σπιτάκι “(κατά κόσμο Κωνσταντίνα Σπυροπούλου) προφανώς αφού είδε την παράσταση ανακουφισμένη φώναξε «επιτέλους ήρθαν οι απόκριες».
Λίγο πριν παρακολουθήσει το αποκριάτικο (για εκείνη) πανηγύρι ξεκαθάρισε την θέση της πιο καθαρά και από την Ραχήλ Μακρή. «Είμαι νέα και άπειρη», είπε για όσους πιστεύουν ότι ξεπερνάει σε ηλικία την Ροζίτα Σώκου και σε εμπειρίες ζωής τον Γρηγόρη Βαλιανάτο. Με την εμπειρία της άπειρης μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες, έστειλε μήνυμα στις «κλείστρες» και στις καμαριέρες (έτσι ξέρει ότι λένε τους cameramen, όπως ξέρει καλά ότι τα λιπαρά είναι trans).
Σε «σκονάκι» της είχαν γράψει: cameraman=καμαριέρα, ξέχνα την καμαριέρα πες το πρώτο). Με την ασφάλεια του σκονακίου, συνέχισε λέγοντας ότι εργάζεται για τους εργαζόμενους της δικής της εκπομπής! Τέτοια αυτοθυσία αδελφέ μου ούτε όλες οι γυναίκες της Πίνδου μαζί (έρχονται και οι μέρες τους). Το έμαθαν αυτό οι εργαζόμενοι στις εκπομπές εκείνων που δεν τρώνε trans λιπαρά και βάζουν μέσο να «πιάσουν στασίδι» στην εκπομπή της Σπυροπούλου διεκδικώντας ακόμη και του βαστάζου του φίκου, πίσω από το κεφάλι του Λουδάρου.
Όσο για το πώς αισθάνεται για την αποχώρηση της Ζήνας Κουτσελίνη; Εκεί πια ορθώνει το ανάστημά της απέναντι στην εργοδοσία λέγοντας: «Ξέρετε πόσο σημαντική κολώνα είναι η αρχισυντάκτρια σε μια εκπομπή και πόσο μου έχει στοιχήσει αυτό το πράγμα. Είναι κάτι που δεν με χαροποιεί καθόλου. Εγώ είμαι εργαζόμενη, δεν είμαι η διοίκηση του σταθμού. Μπορείτε να καταλάβετε αν είχαμε καλές σχέσεις από το αν πήγαμε ταξίδια μαζί κι άμα βγαίναμε».
Αμ βγαίνατε, αμ μπαίνατε με την Κουτσελίνη… Το ότι μπορεί να μάθει η διοίκηση τώρα το έμπα-έβγα σας, δεν είναι σπαρακτικό; Κι εσύ αγάπη μου, σαν βιοπαλαιστής, μια δουλίτσα να σερβίρεις σ’ ένα καφενείο θα την βρεις. Οι ηχολήπτες, οι τεχνικοί, οι κηπουροί του σκηνικού, οι κομμώτριες, οι στυλίστες; Άσε που ο κόσμος αρκετά βάσανα έχει, είναι ανάγκη με τέτοιες δηλώσεις που κάνεις να σωριαστεί πιο κατάχαμα η ψυχολογία του;