Κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου του NEWPOSTER
Κατεβάστε ΕΔΩ δωρεάν το NEWPOSTER
Τεράστιες είναι οι αλλαγές που έχουν κάνει οι έλληνες καταναλωτές στα χρόνια της οικονομικής κρίσης.
Ύστερα από πέντε χρόνια ύφεσης της ελληνικής οικονομίας, με δραστικές περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, οι Έλληνες έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν τα χρήματά τους, με νέες καταναλωτικές συνήθειες να αναδύονται και να παίρνουν μόνιμα χαρακτηριστικά.
Αυτό που αποτυπώνεται ξεκάθαρα από τα στοιχεία είναι ότι οι εποχές της αλόγιστης σπατάλης ανήκουν στο παρελθόν και οι καταναλωτές αρκούνται στα απαραίτητα. Ωστόσο, δεν ξεχνούν αγαπημένες συνήθειες όπως το τσιγάρο, τον καφέ και το ποτό.
Στο κάπνισμα τον πρώτο ρόλο έχει πλέον το στριφτό τσιγάρο και ο χύμα καπνός, γεγονός που οδηγεί στο λαθρεμπόριο και τη μείωση των φορολογικών εσόδων του κράτους.
Όσον αφορά στον καφέ, οι έλληνες καταναλωτές προτιμούν τον espresso και τον ελληνικό καφέ, ενώ σχετικά με το αλκοόλ, οι έρευνες δείχνουν μια σαφή στροφή προς τα φτηνά ποτά, όπως το τσίπουρο, το ούζο, την μπίρα και το κρασί.