“Δύο τσιζ, μία πατάτες και μια κόκα. Κι αν μπορείς βάλε μου να παίξει και η διαφήμιση που βγάλατε για το Μουντιάλ”.
Η σουρρεαλιστική αυτή παραγγελία, ίσως και να έχει συμβεί ήδη σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η γνωστή αλυσίδα fast food ανά τον κόσμο.
Η σουρρεαλιστική αυτή παραγγελία, ίσως και να έχει συμβεί ήδη σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η γνωστή αλυσίδα fast food ανά τον κόσμο.
Όπως και να έχει, το διαφημιστικό βιντεάκι που δημιούργησε η εταιρεία με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, έχει γίνει ήδη viral αφήνοντας με ανοιχτό το στόμα όσους το έχουν παρακολουθήσει.
Η τεχνική κατάρτιση και η έμπνευση των πρωταγωνιστών του, βλέπετε, ξεπερνά κάθε φαντασία…