Είναι μέσα της δεκαετίας του ’60 και η Ολυμπιακή Αεροπορία θεωρείται μία από τις κορυφαίες του κόσμου. Ο στόλος της εταιρίας του Αριστοτέλη Ωνάση είναι εκσυχρονισμένος, οι πιλότοι περνάνε σκληρή εκπαίδευση, η ασφάλεια είναι από τις καλύτερες, ενώ το σέρβις μοναδικό. Ο Έλληνας εκατομμυριούχος έχει κάνει το όνειρό του πραγματικότητα – δημιούργησε την εταιρία των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών.
Και όμως πριν από λίγα χρόνια τα πράγματα για τις Ελληνικές αερομεταφορές δεν έμοιαζαν τόσο ιδανικά. Για την ακρίβεια οι Ελληνικές εταιρίες ήταν μια «πληγή» για τη χώρα, εξαιτίας της πτώσης της επιβατικής κίνησης. Τον Ιούλιο του 1956 υπογράφεται συμφωνία του Ελληνικού Κράτους με τον Ωνάση, με σκοπό την αποκλειστική εκμετάλλευση των αεροπορικών συγκοινωνιών της Ελλάδας. Και μερικούς μήνες αργότερα, στις 6 Απριλίου 1957, η Ολυμπιακή Αεροπορία πραγματοποιεί το παρθενικό της ταξίδι, από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.
Η αρχή είχε γίνει και μέσα στα επόμενα 15 χρόνια η Ολυμπιακή κυριάρχησε στους ουρανούς.