Ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, επικεφαλής της προεκλογικής καμπάνιας στο Ποτάμι, υπογράφει την ανακοίνωση που έβγαλε Το Ποτάμι και με αυτή ζητά συγνώμη για την αφισοκόλληση που έγινε στα Χανιά, στο πλαίσιο της διαφήμισης της προεκλογικής ομιλίας του Σταύρου Θεοδωράκη.
Αναφέρει μάλιστα και το ποσό που δαπανήθηκε για τις αφίσες, ενώ δεσμεύεται πως δεν θα επαναλάβει στο μέλλον τέτοιου είδους επικοινωνιακή πρακτική. Ο τίτλος του άρθρου είναι «Συγγνώμη, λάθος» και η δέσμευση, παράλληλα, πως «θα ψάξουμε να βρούμε εναλλακτικούς και καθαρότερους τρόπους να μας γνωρίσουν».
Διαβάστε το άρθρο, όπως δημοσιεύθηκε στο site του Ποταμιού:
Συγγνώμη λάθος,
του Νικόλα Γιατρομανωλάκη.
Τα Χανιά ήταν ο πρώτος σταθμός του Σταύρου. Ήταν το πρώτο μέρος στο οποίο το Ποτάμι διοργάνωσε μια ανοιχτή συγκέντρωση. Εκτός από το πώς πήγε η εκδήλωση, αν είχε κόσμο, αν ήταν ο Σταύρος καλός, ποιος τον ρώτησε, τι τον ρώτησε και όλα αυτά, που φυσικά είναι πολύ σημαντικά, μας απασχόλησε και η γενικότερη μας συμπεριφορά απέναντι στην πόλη. Τα Χανιά, και οι πόλεις που θα ακολουθήσουν μας φιλοξενούν, και εμείς ως φιλοξενούμενοι έχουμε κάποιες υποχρεώσεις απέναντί τους. Η σημαντικότερη είναι να μην τις αφήνουμε σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που τις βρήκαμε.
Και εδώ κάναμε ένα λάθος. Ενώ έχουμε πει ότι θα τα κάνουμε όλα διαφορετικά, αποφασίσαμε να τυπώσουμε και να κολλήσουμε αφίσες α λα παλαιοκομματικά. Φυσικά πρώτα πήραμε άδεια από τον Δήμο Χανίων για την αφισοκόλληση και έπειτα τυπώσαμε 500 μεγάλες και 1000 μικρές αφίσες που κόστισαν €185. Νομίζω ότι τελικά δεν χρησιμοποιήθηκαν καν όλες, αλλά σίγουρα κολλήθηκαν αρκετές.
Η αφίσα που κολλήσαμε μπορεί να ήταν λίγο πιο ωραία, και η φωτογραφία του Σταύρου λίγο πειραγμένη και μιας άλλης λογικής, αλλά μια αφίσα είναι μια αφίσα, που σημαίνει ότι κολλιέται κάπου (έστω και στους Δημοτικούς πίνακες ανακοινώσεων), μετά σκίζεται, πέφτει κάτω, γίνεται σκουπίδι, ρυπαίνει. Και αναπόφευκτα κάποιες από τις αφίσες μας θα έχουν αυτή την κατάληξη. Αυτός είναι και ο λόγος που ζητούμε συγγνώμη από τους Χανιώτες.
Ήταν ένα λάθος μας, και δεν θα επαναληφθεί. Το Ποτάμι δεσμεύεται ότι δεν πρόκειται να τυπώσει και να κολλήσει ξανά αφίσες, δεν θα κρεμάσει κανένα πανό και εύχεται ότι και οι υπόλοιποι θα κάνουν το ίδιο. Δεν έχουμε ανάγκη από ρυπαρότερες πόλεις και χωριά. Ευτυχώς έχουμε άλλους τρόπους να βρούμε τον κόσμο και ο κόσμος να μας βρει.
Υπάρχει το site μας μέσα από το οποίο μπορείς να ενημερώνεσαι, να γίνεις μέλος, να βοηθήσεις εθελοντικά, να μας στηρίξεις οικονομικά, να μας προτείνεις πράγματα και πρόσωπα, να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις με τις θέσεις μας, και έπεται συνέχεια.
Υπάρχουν τα social media – είμαστε σχεδόν παντού: facebook, twitter,instagram, google+, youtube. Εκεί θα έχουμε σύντομα ακόμα καλύτερο και περισσότερο περιεχόμενο. Και φυσικά όλα αυτά είναι μέρη ανοιχτά για διάλογο, μαζί με το αναπόφευκτο τρολάρισμα, τους «ψευδο-Σταύρους» που εμφανίζονται και μπερδεύουν ακόμα και πολιτικούς και δημοσιογράφους, αλλά και την υπόσχεση για μια ανοικτή επικοινωνία.
Υπάρχουν τα μέσα ενημέρωσης, παραδοσιακά και συμβατικά, εθνικά και τοπικά. Ειδικά στα τοπικά μέσα πιστεύουμε πολύ. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα παρατηρείται μια απολύτως δικαιολογημένη στροφή των πολιτών προς αυτά τα μέσα, τόσο στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο όσο και στο διαδίκτυο. Φυσικά υπάρχουν και εκεί εξαιρέσεις ενίοτε, και μέσα που παίζουν το παιχνίδι αλλιώς, με όρους κυρίως οικονομικούς και κομματικούς, ευτυχώς όμως αποτελούν μια μειοψηφία που επουδενί δεν θα πρέπει να αμαυρώνει την εικόνα και το έργο που επιτελούν τα τοπικά μέσα.
Υπάρχουν οι συναντήσεις που θα γίνονται σε όλη την Ελλάδα, όπου ο κόσμος θα μπορεί να μιλάει απευθείας με τον Σταύρο και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, όπως έγινε εξάλλου και στα Χανιά.
Δεν ανησυχούμε λοιπόν για το κενό που ενδεχομένως αφήνει πίσω της η απόφασή μας για να μην κολλάμε αφίσες και να μην κρεμάμε πανό. Προτιμούμε να έχουμε τη χώρα μας και τη συνείδησή μας καθαρή και ας μην μας δούν κάποιοι άνθρωποι. Θα ψάξουμε να βρούμε εναλλακτικούς και καθαρότερους τρόπους να μας γνωρίσουν.
* Ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης είναι επικεφαλής της προεκλογικής καμπάνιας στο Ποτάμι.
για περισσότερα, πατήστε εδώ.
(Φωτογραφία Fosphotos, Παναγιώτης Τζάμαρος)