Με κόστος 1,8 εκ. ευρώ τα 30’’ κοστολογούσε το ABC τα διαφημιστικά σποτάκια που παίχθηκαν τη βραδιά των Oscar, ποσό που αποτελεί νέο ρεκόρ. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, το αμερικάνικο τηλεοπτικό δίκτυο έβαλε στα ταμεία του περίπου 100 εκ. δολάρια από τα διαφημίσεις.
Η βραδιά των Oscar συγκεντρώνει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό, αν εξαιρέσει κανείς τις μεταδόσεις αθλητικών γεγονότων (κυρίως το Super Bowl). 40 εκ. τηλεθεατών, με τις γυναίκες να ξεπερνούν το 60% και μάλιστα, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των θηλυκών να είναι αυτά που κυνηγούν οι διαφημιστές. Ανώτερου και ανώτατου μορφωτικού επιπέδου και εισοδήματος. Άρα, τα ποσά δεν θα έπρεπε να προκαλούν και τόση αίσθηση.
Είναι πολύ σημαντικό για τους αμερικανούς πως η βραδιά μεταδίδεται live, αφού κανείς δεν θα πατήσει το κουμπί του fast forward, όπως συμβαίνει στα συνδρομητικά προγράμματα των ΗΠΑ.
Η… δίψα των διαφημιστών για γυναίκες εξηγεί και την προτίμηση στο πρόσωπο της Elen De Generes, που είναι η δεύτερη πιο αγαπημένη παρουσιάστρια της αμερικανικής τηλεόρασης, μετά την Oprah Winfrey. Πέρυσι, το κανάλι στόχευε στο νεανικό κοινό, φέτος επέστρεψε στις γυναίκες.
Έτσι, αντί για Axe και Budweiser που κάνουν την εμφάνισή τους στο Super Bowl, σειρά παίρνουν η Dove, ενώ η Cadillac και η Chevrolet στοχεύουν στις γυναίκες που οδηγούν τα κλασικά, οικογενειακά SUV.
Ακόμη και η διαφήμιση της Pepsi απευθυνόταν στο γυναικείο κοινό, με ατάκες από ρομαντικές ταινίες όπως τον «Τιτανικό» και το «Όσα παίρνει ο άνεμος», ενώ ακόμη και αυτές από τις ταινίες «Jerry McGuire» και «Εξολοθρευτής» ήταν πιο πολύ για να σατιρίσουν το μάτσο ανδρικό πρότυπο!