Το Super Bowl θεωρείται κάτι σαν εθνική γιορτή για τους αμερικανούς. Barbeque, μπριζόλες, μπύρες και τηλεόραση περιλαμβάνει το μενού λίγο πριν ξεκινήσει ο τελικός. Σκεφτείτε το σαν τελικό Champions League, για να μπείτε στο κλίμα. Πέρυσι η τηλεθέαση έφτασε μέχρι και τα 164 εκατομμύρια αμερικανών τηλεθεατών, χωρίς να γνωρίζουμε τον αριθμό σε άλλες χώρες. Το είδαν σχεδόν, έστω και για λίγο, οι μισοί αμερικανοί.
Όπως καταλαβαίνετε, είναι το κορυφαίο event όχι μόνο για αθλητές και fans τους αμερικάνικου ποδοσφαίρου, το τηλεοπτικό δίκτυο CBS, αλλά και για τους διαφημιστές. Τέτοιος όγκος κοινού πολύ σπάνια μπορεί να επιτευχθεί. Και όταν το κόστος ενός spot 30 δευτερολέπτων φτάνει τα 4 εκ. ευρώ, τότε καταλαβαίνει κανείς τη ζήτηση.
Για την ημέρα του Super Bowl ετοιμάζονται ειδικά spots που παίζονται για πρώτη φορά, ενώ οι κορυφαίες φίρμες συναγωνίζονται για να μπουν στο πρόγραμμα.
Έτσι και το αναψυκτικό SodaStream, που με πρόσωπο της καμπάνιας του την πιο sexy γυναίκα του πλανήτη –σύμφωνα με το Esquire- Scarlett Johansson, έκανε ένα ιδιαίτερο spot. Που όμως… κόπηκε! Γιατί;
Η καυτή Νεοϋορκέζα στην τελευταία της ατάκα, αναφέρει τα ονόματα δύο ανταγωνιστών. Της Coca Cola και της Pepsi. Οι διαφημιστές ποντάρουν στο ρόλο της Johansson ως ηρωίδα των Avengers που σώζει τον κόσμο. Με το αναψυκτικό που λανσάρει, «ScarJo flare», που είναι πιο υγιεινό από τους ανταγωνιστές, σώζει και τον κόσμο από την κατανάλωση βλαβερών για τον οργανισμό αναψυκτικών.
«Sorry Coke and Pepsi», αναφέρει στο τέλος η 29χρονη. «Sorry Scarlete», απάντησε το CBS.
Το spot κόπηκε, αλλά όλη η δημοσιότητα που πήρε, πέτυχε το σκοπό της. Και χωρίς να πληρώσουν 4 εκ. δολάρια. Έξυπνο!
Δείτε το video…