Όταν γράφονταν οι γραμμές του άρθρου «Ο Macho Κοντοπίδης, ο εξευτελισμός της γυναίκας και η δήθεν μαγκιά» δεν ξέρω πραγματικά τι περίμενα. Ήθελα να γίνει ντόρος, να ακουστεί, να δει ο κόσμος πώς μια αγαπημένη (του) persona από το youtube και πλέον και από την πλατφόρμα του Mega moutube μπορεί να υπερβάλλει λεκτικά τόσο, ώστε αυτό που ακούγεται να είναι σκληρό, σοκαριστικό και φυσικά άκρως προσβλητικό. Φαίνεται όμως πως το άρθρο του provocateur… ξύπνησε απωθημένα, με δεδομένη και την απάντηση που μου έδωσε-χωρίς φυσικά να με κατονομάζει-ο Α. Κοντοπίδης, την οποία φυσικά και παραθέτουμε αυτούσια.
“Μη μου στέλνετε όλη την ώρα το άρθρο του τύπου που με κατηγορεί ότι είμαι σκουπίδι και ότι διαφθείρω την νεολαία.Κάποτε ένας μοναχός κατέβηκε στην πόλη και στην θέα μίας νεαρής πόρνης που τον κοιτούσε επίμονα αντέδρασε.Γυρίζει τότε η πόρνη και του λέει ”Εγώ προήλθα από το πλευρό σου,καλά κάνω και σε κοιτάω…εσύ που έγινες από χώμα γιατί δεν κοιτάς κάτω?”Επιπλέον..τι σε ενοχλεί αρθρογράφε? Τα σκουπίδια γύρω από τους ζητιάνους η η ζητιανιά?Άμα οι δρόμοι ήταν καθαροί ,οι άστεγοι θα την έβγαζαν καθαρή?Θα παραδεχτώ ότι είμαι σκουπίδι όταν παραδεχθείς ότι είσαι διαμάντι…να καταλάβει και ο κόσμος την διαφορά ,ακατάστατου και βρώμικου…Σαν σκουπίδι λοιπόν σου λέω,ότι η νεολαία δεν έχει στέγη για τις πνευματικές αναζητήσεις της και αυτό οφείλετε σε σένα που κοιτάς την αισθητική μίας ανάγκης και όχι τις ανάγκες τις αισθητικής,Με άλλα λόγια,για κάθε VAN GONG που τρίβεις στην μούρη της νεολαίας,θα σου επιστρέφει έναν VAN ”BONG” και θα ξενερώνεις το πουλάκι σου.Όχι γιατί δεν κατανοεί τα λεπτά σημεία της τέχνης,απλά ξέρει ότι εσύ υποκρίνεσαι τον ”μεγάλο’΄’ για να κάνεις παρέα με τους μεγάλους,χωρίς να χρειαστεί να υπάρξεις μεγάλος στις αποφάσεις σου.Είμαι λοιπόν το σκουπίδι σου,η πόρνη της ιστορίας και ο VAN BONG της νεολαίας και είμαι σίγουρος ότι ο Θεός με αγαπά ,ο VAN GONG καταλαβαίνει και η νεολαία συμπάσχει. Συν ότι είσαι άσχημος.”
«Αδιαφορώ γι’ αυτά που γράφουν για μένα, αρκεί να μην είναι αλήθεια.» έλεγε η Katherine Hepburn. Το πρόβλημα με τον κ. Κοντοπίδη είναι πως εμείς και λέμε την αλήθεια (για το βίντεο) και αυτός δεν αδιαφορεί. Το ζήτημα είναι ότι αυτός μπορεί να προσπάθησε να με μειώσει (ειλικρινά, δεν ίδρωσε το αυτί μου), το Mega όμως έσπευσε να αποσύρει από την πλατφόρμα του το εν λόγω βίντεο. Πληροφορήθηκα πως αρκετοί άνθρωποι τηλεφώνησαν στον σταθμό και ζήτησαν να αποσυρθεί το βίντεο, παράλληλα με καλύτερο φιλτράρισμα του περιεχομένου των βίντεο που αναρτώνται, ώστε να μην εμπεριέχουν προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Μπορεί ο κ. Κοντοπίδης να λέει ό,τι θέλει, εγώ νιώθω πως το Mega έχει απαντήσει με σαφήνεια.
Την εν λόγω απάντηση μπορεί να ερμηνεύσει κανείς μόνο ως παραληρηματικό λόγο ενός κατά φαντασίαν Προφήτη. «Οσιομάρτυρας της ελευθερίας του λόγου». Αυτοχαρακτηρίστηκε «σκουπίδι», πουθενά δεν υπαινίχθηκα πως είναι σκουπίδι, πολλώ δε μάλλον πως εγώ είμαι διαμάντι. Ίσως δεν έχει συνηθίσει στην αρνητική κριτική. Κάνοντας μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο, δεν βρήκα αρνητικά δημοσιεύματα για το εν λόγω πρόσωπο. Και είναι αλήθεια πως δεν επρόκειτο να ασχοληθώ μαζί του, αν δυστυχώς το όνομα και η συνεπαγόμενη φήμη του δεν έντυναν ένα τρομακτικό βίντεο, με περιεχόμενο που δεν μπορεί να αναπαράγεται δημόσια. Αντίθετα, ο άνθρωπος θέλησε να μου απαντήσει επί του πρακτέου και για να με καθυβρίσει, αφήνοντας για λίγο το «χύμα» στυλ και επικαλούμενος τη γνωστή παραβολή της πόρνης και του μοναχού. Υπακούοντας στη δεοντολογία, παρέθεσα αυτούσιο το σχόλιο του άμεσα ενδιαφερόμενου, επειδή όμως δεν είμαι καλός Χριστιανός και δεν γυρνάω και το άλλο μάγουλο, όταν με χαστουκίζουν, δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστα τα όσα λέει ο εν λόγω κύριος.
Από χθες που δημοσιεύθηκε το άρθρο προσπαθώ να υπενθυμίσω σε διαδικτυακούς φίλους και λοιπούς αναγνώστες που προφανώς διαβάζουν διαγώνια πως ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΠΙΔΗ Ή ΤΟΝ ΙΔΙΟ. Προς Θεού δηλαδή, σε λίγο θα αναγκαστώ να το ζωγραφίσω ή να το συλλαβίσω. Κρίνω πολύ συγκεκριμένα πράγματα, ενός πολύ συγκεκριμένου βίντεο, το οποίο αναρτήθηκε σε μια πολύ συγκεκριμένη πλατφόρμα ενός πολύ, μα πολύ όμως λέμε, συγκεκριμένου καναλιού. Και θα πρέπει να μάθει να αποδέχεται την κριτική. Όπως εγώ αλλά και ο καθένας που αρθρώνει δημόσιο λόγο δέχεται κριτική γι’ αυτά που λέει και γράφει, έτσι και ο κύριος Κοντοπίδης θα πρέπει να κατέβει από το συννεφάκι του, να συνειδητοποιήσει πως και οι κρίνοντες κρίνονται και να σταματήσει να καταφεύγει στο κατά τα άλλα προθυμότατο κοινό του για να επιτύχει τον καθαγιασμό του.
Δεν διεκδικώ την αγάπη της νεολαίας, δεν διεκδικώ τίποτα από όσα στην απάντησή του περιγράφει. Με ενοχλεί όμως η πρακτική του να βάζει κανείς μπροστά το κοινό του, ως ασπίδα, όταν του ασκείται κριτική. Μπορεί να βάζει μπροστά τον VAN GONG (σ.σ. Van Gogh) και τον VAN BONG, τη νεολαία, την τέχνη και να με εγκαλεί για τη μικροπρέπειά μου, συνθέτοντας έτσι ένα αμάλγαμα παράνοιας, δεν μπορεί όμως να απαντήσει επί του προκειμένου. Ξαναδιαβάστε τι γράφει. Δεν απαντά πουθενά για το βίντεο, δεν δίνει μια εξήγηση για τα λεγόμενά του. Η δική μου κριτική δεν ήταν προσωποκεντρική, αφορούσε συγκεκριμένα (το λέω για χιλιοστή φορά) ένα βίντεο, για το οποίο ο αγαπητός δεν έκανε τον κόπο να μας ενημερώσει. Και σε αυτό το σημείο αναρωτιέμαι πόσοι από τους ανθρώπους που τον υπερασπίζονται περιπαθώς μπήκαν στον κόπο να δουν το βίντεο.
.Ας αισθανθούμε δημιουργικοί. Μπορεί ο κάθε αναγνώστης να βάλει τον τίτλο που θέλει σε αυτό το κείμενο-απάντηση. Εγώ λέω να το ονομάσω «Επιστολή στον Κοντοπίδη», έτσι, για να είμαι και στο πνεύμα…
Από τους φίλους μου πήρα τις εξής προτάσεις…
«Έμαθες τα νέα Van Gogh»; Κοντοπίδης: «Ποιος Ναπολέων; Εγώ!», Κοντοπίδης: «Ο Van Gogh, η πόρνη κι εγώ»!, Κοντοπίδης: «L’etat c’est moi», Κοντοπίδης: «Αφήστε τη νεολαία να έρθει σε μένα», Κοντοπίδης: «Το μεγαλείο μου κι εγώ», Κοντοπίδης: «Me, myself and I», Κοντοπίδης σε νεολαία: “Σας πάω!”