Ας πούμε ότι είστε ένας πλούσιος, που ζει στην Ιαπωνία με εμμονή στα αυτοκίνητα του Le Mans και ιδιοκτήτης ενός από αυτά. Τι οδηγείτε τα Σαββατοκύριακα; Ένα Toyota Crown Comfort ; Φυσικά και όχι. Οδηγείτε τη δική σας Porsche 962Group C, ενώ αν έχετε ένα φίλο με ένα Mazda 767B, του λέτε να έρθει μαζί σας. Φυσικά πάντα με το φόβο μήπως σας συλλάβουν ή μήπως το μοναδικό και πολύτιμο σας όχημα σας καταστραφεί. Όμως η αίσθηση της οδήγησης ενός τέτοιου οχήματος στο δρόμο είναι μοναδική…
Αυτό που είστε έτοιμος να παρακολουθήσετε στο video που ακολουθεί είναι ένας ισχυρός συνδυασμός πολλών πραγμάτων που αγαπούν όλοι οι φίλοι του αυτοκινήτου. Καθαρόαιμα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το Le Mans, την Ιαπωνία, τον ενθουσιασμό, την αφοσίωση και την οδήγηση στο δρόμο.
Η δημιουργία του «Life With Le Mans» είναι μια θαυμάσια ταινία μικρού μήκους που φτιάχτηκε για το περιοδικό Motorhead από την Maiham Media.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε μια Jaguar XJ220; Πόσο μάλλον μία 962 Group C να κινείται σε δημόσιο δρόμο; Προσθέστε στην παρέα ένα τρελό -και πολύ σπάνιο- Mazda 767B με τέσσερις ρότορες και έχετε ένα λόγο για να βρείτε μια ήσυχη γωνιά, να αλλάξτε τη λειτουργία του media player στον Η/Υ στην απίστευτη ανάλυση 4K, να δείτε το clip και να χάσετε το μυαλό σας.
Όπως εξήγησε στο περιοδικό Motorhead ο σκηνοθέτης και δημιουργός του φιλμ, Lucas Huxham από την Maiham Media, η κινηματογράφηση δεν ήταν καθόλου εύκολη. Πρώτα από όλα έπρεπε να μην συλληφθούν κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη κυκλοφορία της ταινίας. Ένας φίλος του ιδιοκτήτη της Jaguar πρόσφατα φυλακίστηκε γιατί τον συνέλαβαν να κινείται με υψηλή ταχύτητα οδηγώντας τη Ferrari του. Έτσι η ταινία έχει επεξεργαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε η ιαπωνική αστυνομία να μην μπορεί να υπολογίσει την ταχύτητα των αυτοκινήτων μετρώντας το χρόνο που χρειάζεται για να ταξιδέψουν από το ένα σημείο αναφοράς στο άλλο στην εθνική οδό.
Όσοι ψάξουν θα πρέπει να μαντέψουν τις μέγιστες ταχύτητες των αυτοκινήτων που εμπλέκονται, αλλά αξίζει τον κόπο να σημειωθεί ότι το 1992, όταν η XJ220 βγήκε στους δρόμους μπορούσε να φτάσει τα 354 χλμ/ώρα. Η Jaguar δεν αντιμετώπισε λειτουργικά προβλήματα, υπερθέρμανση ή παράξενες ιδιορρυθμίες . Η Porsche 962C από την άλλη έπρεπε να κινείται σταθερά με 100 χλμ/ώρα για να μην υπερθερμανθεί.
Το 767B ήταν μία άλλη ιστορία καθώς ήταν σπάνιο και πολύ χαμηλό για κίνηση σε δρόμο ενώ ο ήχος του ακούγονταν στην άλλη άκρη της πόλης.
Επιπλέον ήταν αμέτρητες οι διακοπές από ανθρώπους που έβγαζαν φωτογραφίες, ως τη στιγμή που εμφανίστηκε ένας mamachari (ένας αξιωματικός με στολή) που άκουσε πως υπήρχαν τρία εξαιρετικά δυνατά αγωνιστικά αυτοκίνητα μπλοκάροντας το δρόμο και την τοπική κυκλοφορία. Ευτυχώς μετά από μια σύντομη συνομιλία σχετικά με τα αυτοκίνητα, τους αποκάλυψε πως δεν είχε κανένα πρόβλημα μαζί τους, με τα γυρίσματα ή την κινηματογράφηση.
Μετά από αυτό τα μόνα προβλήματα των γυρισμάτων ήταν τα πολλά αυτοκίνητα σε σύντομο χρονικό διάστημα, η κίνηση με δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα του Le Mans, αλλά και οι στάσεις για να… κρυώσει η 962C. Ξέρετε όλα αυτά τα συνηθισμένα πράγματα που γίνονται με την οδήγηση ενός αυτοκινήτου του Le Mans στο δρόμο.